2012. június 19., kedd

Help me!!!!

A segítségeteket szeretném kérni drága olvasóim, legfőképpen azokét akiknek van valamilyen formában köze a blogspot-hoz.
Szóval az egyik barátnőmnek gondjai támadtak a blogjával / http://burlesquestory.blogspot.hu/ <--- ez az a blog ----> mindenkinek ajánlom/, konkrétan a rendszeres olvasók fül alatt kb. azt írja ki neki, h error...(csak szebben fogalmaz...."Ez a modul helytelenül van konfigurálva".... meg a többiblalblabla..).
Tehát ha valaki tud valamilyen - a legkisebb is számít- segítséget/tanácsot adni neki ebben, akk írjon vagy ennek a bejegyzésnek a komment-hez v erre az email címre------> orsi02.22@gmail.com
Előre is köszi, kicsipeace <3

Am a kövi részt kb. 5-4 nap múltára hozom, addig is jó nyarat :))

Ja, és ha vlk befolyásol... A barátnőm blogjába többek közt ez a kép is szerepel :))

4 megjegyzés:

  1. én olvasom a blogot, nagyon tetszik is! lehet hogy gáz de fogalmam sincs h ki ez a gyerek, a blogban olvastam róla először / és hallottam róla először. ilyen szerkesztős dolgokban nem vagyok túl jó. bocsi..
    nekem is úgy segítettek először a blogomban (ezer hála még mindig Johanna~!!!)
    sajnálom.. de a blog nagyon jó!! :)))

    VálaszTörlés
  2. NAGYON HÁLÁS VAGYOK!!! KÖSZÖNÖM! <333

    VálaszTörlés
  3. nincs mit! :)) várom a következő részt!!! ;DD

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés