2012. június 25., hétfő

Part 30- 1/2


Sajnos ennek nem sikerült befejeznem a végét, de sokan kértétek, hogy rakjak már fel valamit - ezek szerint senkit sem érintettek meg komolyabban a reklámjaim :P- így hát itt van a 30-asnak az első része. Jó olvasást^^

2010.07.12

…ekkor történt valami furcsa dolog…
… az a dolog pedig az volt, hogy Ádám átváltozott vámpírra és beleharapott a nyakamba…
Na jó nem, csak Ádám már majdnem megcsókolt, mikor Erik hirtelen felindulásból kirúgta alólam a széket, így a földre zuhantam…Ádámmal.
- Hé – kiáltottam Erik irányába és fel akartam állni, de Ádám még mindig rajtam feküdt. – Engedj felállni – lökdöstem a vállát.
- Nem, mert megígértük – hajolt közelebb az arcomhoz.
- Én nem ígértem semmi – tiltakoztam ás közben próbáltam arrébb húzni a fejemet előle.
- Nézzétek mi van Eriknél – kiáltott fel Dal, mire mindketten odakaptuk a fejünket Ádámmal.
- Egy Wii – sóhajtottam és hálásan néztem Erikre a kezében a fehér dobozzal. Gyorsan minden fiúnak fel kellett pattannia és a dobozt csodálni, majd egyszerre bezúdultak a nappaliba és összekötötték a tévevel a Wii-t és máris nyomkodták…
…és igen, én még mindig a földön feküdtem- immáron egyedül. Felálltam és leültem Liz mellé a tűzhöz.
- Nem értem mi nyűgözi le annyira Tomit ebben a dobozban…
- Pasi… - feleltem és felraktam a lábamat egy másik székre. Csak mi ketten ültünk a tűznél, a többiek mind bent kockultak.
- Nézd Ádám itt hagyta a telóját – mutatott a telefonra Liz, amit gyorsan felkaptam és megnéztem a háttérképet…
- Mi van? Mi az? – kérdezte Liz, amikor meglátta az arcomat.
- Ez én vagyok – dadogtam és felé nyújtottam a kivilágított képet, amin fürdőruhában futok a Balaton felé kb. 2 hete.
- Ez édes – mosolyodott el Liz a kép láttán. – Mondjuk csodálkoztam volna, ha egy olyan kép van rólad egy pasi telefonján, amiben téli bundában vagy… - mondta Liz, én meg közben Ádám üzeneteit néztem. – Hé mit csinálsz? – kapta ki a kezemből a telefont Liz. – Nem szabad megnézni a pasink üzeneteit… Hidd el tapasztalatból beszélek.
- Oké, akkor add ide és én beviszem neki – nyújtottam a kezemet a telefonért, amit Liz – igaz vonakodva – de azért odaadott.
Nekem persze eszem ágába nem volt odaadni Ádámnak a telefont – csak a déja vu végett is. Bementem a szobánkba és magamra zártam az ajtót, majd a Bravo-imat lapozgattam, amiket Dal is előszeretettel olvas.

2 óra múlva – 23 órakor – kimentem megnézni, hogy még mindig kockulnak-e a fiatalok.
És így is volt bizony – de már csak a  fiúk voltak ott – azok közül is csak Erik, Dal, Ádám, Rocky meg Jess.
- Gyere Viki, légyszi állj be – nyújtotta felém a konzolt- asszem- Jess. – Eddig csak rád vártunk, mindenki veled szeretne játszani.
- Ó tényleg? – ültem le mellé, mosolyogva.
- Igen, mert te béna vagy és mindenki meg tud verni – vigyorgott gonoszan Jess, majd elindította a bowlingot. 
Én kezdtem, így át meglendítettem a konzolt – vagy golyót- és elhajítottam a golyót – és a konzolt egyaránt.
- Kezdőkkel megesik – mondta Jess és felkapta a konzolt, majd megnézte a pontjaimat. – Na, ne. Ez nem lehet igaz – túrt bele idegesen a hajába Jess. Hát, igen aki tud, az tud… Minden bábut ledöntöttem!
- Na jó – sóhajtott az ellenfelem és ő is lendített- majd gurított és le is döntött egyetlen egy bábut.
- Hát igen kezdőkkel megesik- kaptam ki a kezéből a konzolt.
Miután Jess megvertem – kétszer – Dalt és Eriket detto ők sértődötten bevonultak aludni a hálószobába és magukra zárták az ajtót.
- Te jössz – mutattam Rockyra és közben körbe ugráltam őt. Talán nem kellett volna meginnom az utolsó sört-ami úgy a 9-ik volt. – Csak nehogy sírj, miután megvertelek – vigyorogtam rá, majd beálltam dobó pozícióba.
- Viki, talán abba kéne hagynunk és elmenni, aludni – kapta ki a kezem a konzolt.
- Neeee – nyúltam utána és szerencsésen vissza is szereztem azt. – Nah, gyerünk…
- De Viki – fogta meg a kezeimet Rocky.
- Csak félsz, mert veszteni fogsz – nyújtottam ki rá a nyelvemet.
Rocky negyedóra múlva megunta, hogy picit túl aktívan játszom- én tényleg nem értem miért, én csak amikor ő lendített a seggemmel lökdöstem ki őt a szőnyegről, majd kivertem a kezéből a konzolt.
- Kérem a következőt – nyújtottam a kezemet Ádámnak, aki eddig csak a kanapén ült és figyelt minket.
- Aludnod kéne…
- Lejárt lemez – kiáltottam és felhúztam magam mellé. – Hú, de magas vagy – néztem föl a szeme felé, majd hozzásimultam.
- Tudom – mondta és elvette tőlem ő is a konzolt. – Én kezdek, gyorsan bonyolítsuk le ezt a meccset – és ezzel egy méterrel arrébb állt tőlem, majd ő is lendített és gurított.
- Béna – nyávogtam és kikaptam a kezéből a konzolt.
- Hah, csak ennyit tudsz – vette vissza Ádám és egy mozdulattal legurította az összeset.
- Nem rossz – vigyorogtam rá, majd én kétszer ledöntöttem az egészet. – De ez ezerszer jobb. Blöö…
- Oké, nyertél – mutatott unottan a képernyőre Ádám.
- Cajj, Ádika gyere – húztam fel megint a kanapéról. – Még nincs vége a játéknak.
- De vége van – nyomta meg Ádám a kikapcsoló gombot a TV-n.
- Héé, de gonosz vagy – csaptam rá a kezére. – Te menj csak el, aludni, én majd játszok a robot ellen.
- Nem – vágta rá és ki akarta a kezemből csavarni a konzolt, de én elkaptam előle a kezemet. – Nyomás aludni – mondta és mivel még mindig tiltakoztam, ezért felkapott a hátára, majd ledobott a kanapéra.
- Hahahah, innen is fel tudok állni – és így is tettem, mire Ádám csak sóhajtott és lekapcsolta a lámpát, így nem láttam semmit. – Jaj, ne. Félek a sötétbe…
- Vááá – kiáltotta Ádám mögöttem a az egyik kezét a számra tapasztotta a másikkal, pedig átkarolta a derekamat és annál fogva borult velem rá a kanapéra, majd ott a hátamra fordított, hassal rám feküdt és az arcát a hajamhoz nyomta. – Szállj le rólam, disznó- motyogtam a vállába.
- Psszt alvás van – motyogta a nyakamba.
- De én nem tudok aludni, párna vagy takaró nélkül – mondtam.
- Oké – felelte és fészkelődött kicsit, majd a kezeit a fejem alá rakta. – Én vagyok a párnás és a takaród.
- Haha, nagyon vicces…
- Jó éjt Viki…
- Neked is – mondtam és ezzel álomba zuhantam- kezembe a konzollal –magamon Ádámmal.

- Hát mi ez itt, kérem? – ébredtem fel Rocky hangjára.
- Nem láttátok a konzolt? –  ez már Erik hangja volt, és erre már kinyitottam a szememet, mert hirtelen beugrott az előző éjszaka. Óvatosan felemeltem a fejemet és körbe néztem- igen Ádám még mindig ott feküdt rajtam és a keze még mindig a fejem alatt volt.
- Vikinél van a konzol – motyogta Ádám és közbe lassan felemelte a fejét a nyakamból.
- Itt van a kezemben, amin Ádám fekszik – mondtam, mire Ádám csak felemelte a csípőjét, hogy megtudjam mozdítani a kezemet és azzal a mozdulattal odahajítottam Eriknek a konzolt.
- Nah, ki akar ma egy óriási Wii partit? – kérdeztem és közben megpróbáltam letolni magamról Ádámot, - nem sok sikerrel.
- Veled nem – vágták rá, többen is egyszerre.
Ekkor Ádám lassan feltápászkodott rólam, én meg sértődött fejjel bevonultam a fürdőszobába – és nem vettem észre, de Ádám is jött utánam.
- Csüccs – paskolta meg a fürdőszobai szekrényt Ádám. Mire én elkezdtem a seggemmel háttal ugrálni a szekrénynek, de nem sok sikerrel sikerült „felcsücsülnöm”. – Nah, gyere – nyúlt a hónom alá Ádám és felültette a szekrényre.  
- Mit akarsz azzal? -  mutattam az ollóra amivel az arcom felé nyúlt.
- Csukd be a szemed – mondta és én így is tettem, ő meg kiszedte a varrataimat.
- Kinyithatom? – kérdeztem, amikor már úgy éreztem, hogy vége.
- Még egy pillanat – suttogta és egy pillanatra éreztem a leheletét az arcomon, majd ő egy puszit nyomott az arcomra. – Kész vagy – mondta én meg kinyitottam a szememet és leugrottam a szekrényről.
- Köszönöm- húztam végig a kezemet a seben.
- Nincs mit – felelte, én meg kimentem a többiekhez, akik roppant érett módon- bújócsáztak.
- Most Viki lesz a hunyó – csapott a fejemre Rocky. – Picit másképp játszunk most, mint a kis pisis 8 évesek, mert akit megtalálsz és nem abból a nemből való, amilyen te vagy, akkor meg kell csókolnod.
- Ez egy hülye játék. Nem fogom megcsókolni Dalt…
- Akkor csak minden másodikat… Hajnival ketten lesztek a hunyók, számoljatok el 20-ig – adta ki az utasításokat Rocky én meg beálltam háttal mindenki, Hajni mellé. – De mindenki kapjon csókot! – kiáltotta utánam Rocky még.
- …18, 19, 20. Megyünk – kiáltotta Hajni és el kezdett rohanni… Én meg csak odasétáltam a teraszhoz és neki dőltem a falnak.
- Jaj, de ügyes vagy megtaláltál – bújt elő a fal mellől Erik. – Kérem a csókomat!
- Csak minden második kap csókot. Keresd meg Hajnit, ő biztos add neked egy puszit…
- De, ha te megtalálsz valakit most, akkor neked meg azt kell megcsókolnod – elemezte Erik.
- Tudom, szerintem is hülye játék – feleltem, de addigra Erik eltűnt.
- Háh, megvagyok – kiáltotta valaki mögülem, mire eltakartam a szemem.
- Nem, nem látlak – mondtam és leguggoltam, hogy eltakarjam az egész arcomat.
- Na, de Vikii. Ne légy játékbaszó…
- Ádám?
- Igen – felelte és éreztem, hogy leült mellém. – Csak adj egy puszit a számra és kész…
- Ez nem ilyen egyszerű – sóhajtottam, majd Ádámra néztem, aki boci szemekkel nézett rám.
- Mi ebben a nem egyszerű? Te szeretsz engem…
- És te ezt viszonzod – bukott ki belőlem.
- Mi?
- Te is szeretsz engem – mondtam – egyébként nem én lennék a háttérképeden.
- Már megint lenyúltad a telómat? – kérdezte és elkezdte a zsebeimet tapogatni. – Aha – kapta fel. – És ha még egyszer lenyúlod, akkor megnyúzlak.
- Csak ennyit mondasz? – néztem rá kérdően.
- Mért még mit akarsz?
- Semmit – motyogtam.
-  Most komolyan? Zengjek neked imákat azért, mert megint lenyúltad a telefonomat? – kérdezte dühösen Ádám. – Hmm? Ezt akarod? Oké, Viki annyira hálás vagyok, hogy megint elvetted a telefonomat. Köszönöm, imádlak azért mert megint megtetted azt, amire direkt megkértelek, hogy ne tedd többet.
- Egy nap alatt átállítottad a háttérképed – állapítottam meg. – Vagyis ma vagy tegnap. Miért?
- Mit, miért?
- Miért állítottad át? – kérdeztem, de közben nem mertem ránézni, és láttam rajta, hogy épp válaszolni akarna, de ekkor Rocky jött oda.
- Nah, Viki hány embert találtál meg?
- Csak 2-t.
- És melyiket csókoltad meg?
- Ádámot – vigyorogtam Rocky képébe.
- Oké, ez egy hülye játék, játsszunk valami mást! – kiabálta Rocky.
- Oké – kiáltotta vissza Ádám és odament Rocky mellé, én meg be Lizhez a konyhába.
- Most mi van? – kérdeztem tőle, mert amikor leültem az asztalhoz ő csak kérdően bámult rám.
- Megcsókoltad Ádámot?
- Dehogyis – vágtam rá és közben megvizsgáltam a reggelit – ami szétfőtt virsli á’la Liz.
- Csodálkoztam is volna – vigyorodott el elégedetten.
- Fogd be – mondtam és bementem a szobánkba, majd levágódtam egy szimpatikus ágyra.
- Váá- jöttek be utánam mindenki fél perc múlva. – Esik az eső – magyarázta Rocky és rám ült. – És egy villám lecsapta az áramot az egész faluban. És mivel, ha még tornádó is lenne, akkor jobb, ha együtt maradunk.
                                  
                                      *                               *                                *

Ha hnapra megírom a befejezést rögtön, ígérem :))

8 megjegyzés:

  1. Ez nagyon nagyon jó rész lett! *.*
    Holnap felteszed a kövit? *-----*
    Lolaa :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. V hnap v hnapután. Az attól függ, h mennyi dolgom lesz...

      Törlés
  2. jó volt! várom a következőt!!! :))

    VálaszTörlés
  3. Dejóóó!
    Sztem ez az eddigi legjobb rész! ^^

    VálaszTörlés
  4. ÁÁ ez nagyonjóó! Grat! csak nemértem Viki miért nem csokolta meg egyszer sem ádámot. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett! Siess a kövi résszel!!!! :)

    VálaszTörlés