2012. július 15., vasárnap

Part 32 1/2

R.I.P. Bándy Kata , részvétem a hozzátartozóinak.


 2010. 07. 14

Elfordítottam a kilincset és kinyitottam az ajtót…
Ott állt Ádám és a kezében egy nyaklánccal…
Azzal a nyaklánccal, amit azt hittem, hogy már rég odaadott valaki másnak-
-Szeretlek – mondta és odalépett hozzám, átölelte a derekamat….és…és….és…odahajolt hozzám és megcsókolt…
- Én is - vigyorogtam rá, mikor eltolt magától. - Mondjuk -  tettem hozzá nevetve- csak a rend kedvéért.
 - Hülye - lökte meg a vállamat, majd felraktam a nyakamba azt a nyakláncot.
- Fogd be - löktem vissza.
- Na, ez az a Viki, akit én annyira szeretek- ölelte át a nyakamat Ádám.
- Pff, ez aztán nyálas  volt, öcsém - öleltem vissza és bementünk a hálószobába.

- Reggelt, szerelmesek - kiáltott fel Rocky és folyamatosan ugrált rajtunk. Várjunk, csak.... Hogy kiken ugrál??? Ó, igen, mert én Ádámmal együtt háltunk... Igen, amióta kapcsolatban vagyunk- pontosan 4 órája - azóta sokkal intelligensebb vagyok. Igen, intelligensebb... Nagyon- nagyon az lettem...
- Hagyd már abba, bazmeg - rúgtam meg, mire ránk esett... Ennyit az intelligens énemről...
- No, no- ingatta a fejét Rocky. - Csak 15 vagy ne káromkodj, úgy mint egy kocsis.
 - 15 vagy? - kelt fel Ádám összekócolt hajjal és elaludt arccal.
- Te meg 18 - vágtam rá.
- És fél - tette hozzá sértetten.
- Akkor is…
- Váááááá- tört be a szobába Dal is, majd ő is az ágyunkra csapódott. – Tudjátok, hogy hova megyünk ma??
- Nem – felelte Rocky, majd lelökte az ágyról.
- Seggfej – mászott vissza Dal és nyugodtan leült mellém.
- Na hova megyünk? – kérdeztem tőle, de ő csak megvonta a vállát.
– Ádám szervezett mára programot.
- És mit?
- Titok – ült fel vigyorogva Ádám.
- Vagyis gőze sincs róla…
- Mondhatjuk, így is.
- Akkor menjünk paintball-ozni- kiáltott fel Dal és örömében megint ugrálni kezdett az ágyon.
- Ott már voltunk – lökte fel megint Rocky Dalt.
- Ugrálóvár?
- Király – vágta rá Ádám és felpattant az ágyunkról.
- Jah, az – motyogtam és lassan kimásztam én is- és immáron egyedül voltam a szobában.
Betrappoltam a fürdőszobába és magamra zártam az ajtót.
-Tudtam, hogy idejössz!
- Ááááá- sikítottam és ijedtemben ugrottam egyet és máris éreztem magamon Ádám szorítását.
- Hopsz, félénk kisasszony – vigyorgott a képembe. – Nem is tudtam, hogy ennyire ijedős vagy.
- Hopsz, egoista úrfi. Mindig is tudtam, hogy ennyire az vagy – mosolyogtam vissza rá.
- Már jó ez az együtt járás – mormogta a fülembe. – Bármikor megölelhetlek, bibibííí…
- Pfff, ha neked csak ennyi jó ebben…
- Még csak pár órája járunk, honnan tudjam, hogy még mi a jó ebben?
- Nem tom’, majd még tapasztalhatod ezt, remélem sokáig.
- Én is – mormogtam a hajamba, majd a fejemre nyomott egy puszit és kiment a fürdőből.
Sálálááá, boldog vagyok, sálálááá, nagyon is az vagyok…
-Mit csinálsz? – kérdezte Rocky, akibe belevágódtam miközben kijöttem a fürdőből.
- Gondolkozok…
- Min?
- Valamin – vágtam rá.
- Vagy inkább valakin…?
- Fogd be – mondtam neki. – Kéne neked egy csaj és te is gondolkoznál valamin.
- Én már most is gondolkozom valakin – felelte Rocky és a cipőjét bámulta.
- Ooo, és kin?
- Viki, mondanom kell valamit – nézett hirtelen a szemembe.
- És mit? – Álltam a tekintetét, de valahogy nem lehet sokáig bírni egy ilyen cuki fiú tekintetével.
- Én…
- Viki, gyere – szólt ki a konyhából Ádám.
- Pillanat – üvöltöttem vissza. – Mit is akartál mondani? – fordultam vissza Rockyhoz.
- Nem érdekes – motyogta és együtt bementünk a konyhába.
- Mi van? – fordultam Ádám felé.
- Főzünk egy kis – nézett rám a serpenyő fölül.
- Főzz – vontam meg a vállam és leültem az egyik székre.
- Hoppá, ez egy nagy tévedés – rángatott fel Ádám a székről és rám kötött egy ikeás kötényt. – Na most, Viki tojás, tojás Viki – mutatott Ádám ránk. – Na, most Viki törd föl a tojást és verd fel.
- Értettem, chef- így is tettem, ahogy mondta.
Amikor odanézett, hogy mit csinálok, rögtön felkapta a fejét.
-A héját ne tedd bele – kapta ki a kezemből a tojást mielőtt beletettem volna az egész tojást egy töréssel a héján.
- Mert?
- Mert azt nem kell – túrt bele a hajába Ádám.
- Csupa liszt a fejed – mutattam a hajára.
- Most már a tiéd is – csapott az én fejemre.
- Akarsz egy tojást a fejedre? – kaptam fel egyet a tálcából és Ádám felé tartottam.
- Igen, pont jól menne a liszthez – vigyorgott.
- Akkor tessék - vágtam hozzá, de a feje helyett a pólóját találtam el. – Hopsz – kaptam a szám elé a kezemet.
- Bizony, hopsz – kapott fel egy pohár olajt.
- Ha, azt megpróbálod – fenyegettem az ujjammal és egyre hátrébb lépdeltem a konyhában.
- Ó, igen meg fogom próbálni- tartotta felém a poharat és meglendítette, majd engem beborított egy adag olaj.
- Szemét – kiáltottam és megfogtam a lisztet, majd egyből ráöntöttem.
- Oké, ezt most abbahagyhatjátok – kapta ki Liz Ádám kezéből a tojásokat. – Kifelé a konyhámból, és ha nem fürödtek le mind a ketten bedoblak titeket a Balatonba. Igen, Ádám téged is! – lökdösött minket a fürdő felé.
- Külön fürdünk – mondtam neki, amikor épp a hajamat bontottam ki.
- Mért?- kérdezte és már csak alsógatyában állt előttem.
- Mert, én… még, nem… tudod… nem igazán…
- Oké, értettem- tette fel védekezően mindkét kezét Ádám. – Akkor maradok alsógatyában te meg fehérneműben. Így jó?
- Tökéletes – vigyorogtam rá boldogan és beléptem a fülkébe.

-Huhuu – mondta Rocky, amikor törülközőben kiléptünk a fürdőből.
- Fogd be – vágtam vállon és arrébb léptem, hogy Ádám be tudjon menni a szobánkba én meg ott maradtam Rockyval.
- Ooo, hát a szerelmeseknek ezt is lehet – vigyorogtam és elhárítottam a lökését, viszont én őt meglöktem, méghozzá, jó erősen, úgy hogy el is esett. – Bocs – hajoltam le és nyújtottam a kezemet, hogy segítsek neki felállni.
- Nincs semmi – mondta és a kezem helyett a törülközőt rántotta le rólam, így ott állhattam előtte –tök pucéran. /De csakis azért, mert amikor Ádám elfordult levettem a fehér neműmet- a törülköző alatt. /
- Uram isten! – sikítottam és magam elé mindkét kaptam a kezem.
- Hopsz – vigyorgott idétlenül és ráült a törcsimre.
- Add vissza – mondtam és gyorsan leguggoltam.
- Oké – adta vissza nevetve a törülközőmet, de azzal a kezével, amivel nyújtotta inkább magához rántott.
- El kell mondanom valamit, Viki…
                 *                                    *                                    *

Sajnálom, hogy ilyen későn hoztam a következőt, és azt is, hogy csak egy felet, de igyekszem a folytatással.
És nagyon köszönöm, hogy már 59 rendszeres olvasó van :))

24 megjegyzés:

  1. OMG!!!!!!!!!! *.* Ez... ez... csak nem... a Rocky ... te jó ég ha azt fogja mondani amire gondolok nagy szar lesz, az Ádám kicsinálja, egy barátság tönkre megy. Na jó, szegény Viki meg ott egy szál semmiben :'D Ez nagyon durva :O volt és iszonyúan jó <3 :D
    Siess a kövivel!!!!! :))))

    U.I.: OMG!!!! Ez nem volt semmi :DDDDD

    VálaszTörlés
  2. oké, hivatalosan is a függővégek nagyasszonyának nyilvánítalak! hát lehet így abba hagyni egy részt? :D kövit, de minél előbb! :D /Rocky, be ne szerelmesedj nekem!!!/

    VálaszTörlés
  3. Olyan nagyon jóóó^^ én már tök régóta szertném ha a Viki meg a Rocky között lenne valami (: nem tudom mért...olyan aranyosak... mondjuk zavaró, mert én Ádámnak is drukkoltam..azt hittem, hogy Rocky meg Viki csak barátok lehetnek és ebbe beletörődtem...de most wááá... nem tudom mi lesz!! és azt se hogy minek örülnék :3
    Kövit! gyorsan...
    Imádom a blogodat <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, h tetszik a blogom és igyekszem a következővel :))

      Törlés
  4. Mikor hozod a második részt?? :(
    Nemigaz!! Meghalokkk!!!

    xo

    VálaszTörlés
  5. Úúú, tök jó lett!!! :) Mikor lesz kövi?

    VálaszTörlés
  6. uhh.. kicsit genya a Rocky! siess a kövivel!!

    VálaszTörlés
  7. annyira de annyira jó!!:) nem bírom ki egy hétig!

    VálaszTörlés
  8. #omfg *-*
    nagyon siesa a kovivel!:33
    IMADOM<3333
    xx

    VálaszTörlés
  9. #omfg *-*
    nagyon siess kovivel!:333
    IMADOM<333
    xx
    @licsiii

    VálaszTörlés
  10. OMG !!!! Azta!!!! Hát ez rohadt király volt !!!!! Úúúgy vártam már és végre összejöttek !!! Rockyt úgy szerettem és most meg ...pff . Mindegy remélem azért Viki Ádámmal marad ... Siess nagyon a kövivel ! szerintem mindenkit megöl a kíváncsiság !!! <3

    VálaszTörlés
  11. Jaj, úgy bírom Rockyt!! Amúgy jó lett nagyon *.* Siess a következővel!:)

    VálaszTörlés
  12. jéééééééézusom.:DDD váó. azta. úristen. ez-ez fe-no-me-ná-lis volt!:D imádtam, úgy ahogy van.*-* és a vége. te jó ég.:D nem jutok szóhoz.:PP
    kövit, MOST MOST MOST.*-*
    xoxo.

    VálaszTörlés
  13. Ooo,nem lehetne előbb hozni a kövit? :(
    Ez a dolog így szerintem elég rossz...
    Szerintem jobb lenne úgy ha inkább várnánk többet de felet ne tegyél föl csak egészet!!
    koszipuszii :DD
    Linduss

    VálaszTörlés
  14. Nagyon tetszik és imádom benne a hirtelen fordulatokat és kérlek nagyon siess mert(bár sejtem)de biztosan akarom tudni mint fog mondani rocky

    VálaszTörlés