2012. augusztus 12., vasárnap

Díj *-*

Nagyon köszönöm Johannának, és azt hiszem neki küldeném leginkább vissza, de ő már kapott 33 kérdést és én nem akarom ezzel idegesíteni^^
                 
 A szabályokról:
- Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
- A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
- 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
- 11 embert meg kell jelölni és linkelni
- Nincs visszaadás/visszajelölés

11 dolog rólam:
- Van 5 testvérem +még 2
- A Megasztár 2 közben levágtam a hajamat Tóth Gabisra...:))
- Egész életemben csak 2 kötelezőt olvastam el- idén 0-át...
- Imádom a Simple Plan-t és a kocsiban mindig üvöltve éneklem a Jet Lag című számot *-* 
- Van egy keresztfiam^^
- Anyám szerepelt a Maradj Talpon című vetélkedőben :))
- Nem igazán megy a London szelet sütése 
- A nővérem olvasta ki leges legelőször a Szent Johanna Gimi című könyvnek az első részét
- A fogyókúrát általában feladom a 2. napon :))
- A blog előtt már 5 rész kész volt a regényből, és azokat egyesével tettem fel
- Ééés utálom a tesit- tesitanárt detto- valamint a föcit 

 
Kérdések-válaszok: 
1: mióta írsz? -Kb 2 éve.
2: szereted a történeteidet megtartani magadnak, vagy a családod/barátaid is tudnak róla? Akiket érdekelt annak elmondtam, bár volt egy barátnőm, akinek úgy küdtem át a fejezeteket, h nem mondtam el, h én írom. Úgy nagyon tetszett neki :))
3: olvastad már az SzJG-t??:DDDDD ha nem, akkor gyorsan... Igen :))
4: ki a példaképed? Eszter, a barátnőm hihihii :)) Amúgy meg Bob Marley^^
5: vannak, akik befolyásolnak az írásban, vagy csak mész a saját fejed után? Megyek a saját fejem után és nem csak az írásban.
6: van, hogy elkedvtelenedsz az írástól? Néha, amikor már rohannom kell megnézni Fazekast és a nővérem üvölt, hogy menjek már drukkolni. Akkor nagy próbálom nem összecsapni a következő részt, bár ez nem mindig jön össze.
7: hogy találtál rá a blogger világára? Azt akartam, hogy a világ megismerje Vikit, Ádámot meg a többieket és hát erre remekül szolgált a blogger :))
8: melyik a kedvenc könyved? Sok van...:)) Pl.: Jodie Picout-Szívtől szívig, Tizenkilenc perc
9: Válassz! E/3 vagy E/1? Ha az életben: akk E/3  Ha itt Vikiéknél: E/1
10: van valami jelmondatod?:) Pfff...Mondjuk: "Nem, nem tudod milyen ez, amikor semmi sincsen rendben. Nem tudod, milyen olyannak lenni mint én" Azt hiszem ez az :))
11: a történeted tartalmaz életrajzi elemeket? Talán egy-két helyen. A helyszíneket mindenki saját maga képzeli el, így hát én is a mi nyaralónkat képzeltem. Amúgy ha most jobban belegondolok, elég sok helyen tartalmaz. :))

Én kérdéseim nektek: 
- Miért kezdted el írni a sztorit?
- Hány éves vagy?
- Magad kedvéért írsz vagy az olvasóid kedvéért?
- Hogyan népszerűsítetted/ed a blogodat? 
- Honnan jött a sztori?
 - Írnál egy olyan blogot, ami a saját életedről szól?
- Kedvenc számod?
- Kedvenc előadód?
- Kedvenc filmed? 
- Kedvenc könyved? - tudom, h ezeket nehéz megválaszolni, de most nem jutottak jobbak eszembe.
- Gondolkoztál már azon, h híres leszel? - Ha igen akk miben ? /éneklés, színészkedés, esetleg írás :))/

És akiknek küldöm: 
Kitiiinek 
- És természetesen neki:  http://myway08.blogspot.hu/, de ő nem hiszem, hogy értené, hogy mi ez az egész, és nem is igazán tudna válaszolni a kérdésekre. :)) De mi pont ezért szeretjük^^

Huh, összejött a 11 ember.
A következő fejezet max 2 hét múlva jön, mostmeg rohanok kézit nézni :))
Puszi Kicsi Peace

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a díjat♥ ((:
    Következő rész mikor lesz??:)
    Én Császár fan vagyok ^^ (Mivel ő is Vas megyéből származik, mint én :$)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Kicsi Peace!!
    eddig még szerintem nem mondtam, de a te blogod volt az első, amit életemben olvastam és így tértem át Johanna~ blogjaira és sok másikra. Főképp ti ketten motiváltatok, hogy kezdjek el én is blogot írni... szóval köszönöm! (és most az első díjamat is te "küldöd"!!!! <3)

    már csak azt kell kitalálnom, hogy hogyan válaszolok ennyi kérdésre.. huhh! :DD

    köszönöm!! és várom a következő részt!!!!

    köszönet Neked és Johannának! Gossip Girlnek és Lettienek!!!!

    VálaszTörlés