2012. augusztus 9., csütörtök

Part 33


Oooo, anyám!!! Utolsó másodpercbe gól....Vááááá....Most rohanok vízilabdát nézni...
Jajj, és nagyon-nagyon-nagyon sajnálom, hogy ilyen rohadt rövid lett ez a fejezet - de ez csak az első része és hnap v hnpután hozom a nagyon-nagyon-nagyon hosszú folytatást :)) Puszii
Jah, és persze: Fazekas FOREVER!!
 

 2010. 07. 29

Welcome to my life. Ami azt jelenti, hogy üdv az életembe. Viki, én is ezt mondom neked. Te ott vagy az életembe… És onnan most már nem tudsz eltűnni. Viki, én beléptél az életembe és ott ragadtál. Ez van – vonta meg a vállát.
- Mi?
- Hát nem érted… Ok, akkor megmutatom – fogta az arcomat a két keze közé Rocky.
- Viki itt vagy? – kérdezte valaki a távolból, de ekkor már Rocky a száját az enyémre tapasztotta.
A megszűnt számomra és csak Rocky meg én léteztünk. Aztán már Ádám is, plusz Ádám hangja… Jajj, - gyorsan észbe kaptam és ellöktem magamtól Rockyt, de már késő volt.
Ádám, csak állt és nézett…én meg csak ültem és néztem… Rocky meg vigyorgott mint a vadalma…2 másodperc sem telt el és Ádám máris Rocky torkának ugrott.
-Hé – kaptam fel a fejemet és próbáltam beférkőzni a két fiú közé, hogy szétválasszam őket, de ehelyett csak én is kaptam egy pofont, aminek hatására a földre kerültem…és..és…

-Csak elájult…
-Csak elájult??? Most ütötted ki a csajomat…
-Nincs rá bizonyítékod, hogy én voltam…
- Még ki lehetett volna?
-Te, talán?
-Persze…

-3,2,1… a francba – mondta Rocky és éreztem, hogy ezek ketten leejtettek.
-Mondtam, hogy fogd rendesen…
-Én fogtam is – tiltakozott Rocky.
- Ha fogtál volna, nem lennék most a földön – nyögtem és közben megpróbáltam felülni, de a fejem baszottul fájt.  - Én… - fordultam Ádám felé, de ő elfordult. – Hé, figyelj ide! – kaptam a keze után, de ő makacsul elrántotta azt. – Csak azt akarom neked mondani – álltam fel és utána sétáltam…- Ádám,én – mondtam,de ekkor elkezdett forogni velem a világ-megint.

-Ébren van?
-Nem tom’…
-Bökd meg a vállát – valaki megbökte a vállamat.
- Hé – csaptam rá a kezére.
- Ébren van – vigyorgott Tomi.
- Milyen napszak van? – néztem körbe.
-Dél.
- Milyen nap? – ültem fel a kérdés közben.
- Öööö, asszem kedd. Bár ezt nyáron nehéz megmondani…
- Akkor másnap van?
- Valszeg – vonta meg a vállát Tomi, majd kiment a konyhába, én meg mentem utána.- Ádám azt mondta, hogy neked nem szabad felállnod. Éééés- mondta és közben kivett egy papír lapot a zsebéből  - nem szabad emelned, ülnöd, keményet enned, datolya levet innod (?), fekvőznöd, felülést csinálnod valamint tornáznod, vezetned, ugrálnod, buliba menned  és alkoholt innod.
- Aham, vagy oh bocs beszélnem azt szabad?
-Írj Ádámnak egy SMS-est és meg tudod – felelte Tomi.
- Oké –mondtam és ledobtam magamat egy székre és felkaptam egy üveget. Már majdnem a számhoz ért, amikor egy kéz kiverte a kezemből.
- Az alkohol is tiltó listán van – nevetett Rocky és felhajtotta a sör maradékát. – Velem íratta le a dolgokat, mert tegnap szétbaszta a kezét.
- Nem is tudom, miért – morogta Jess és egy nagyot húzott ő is a söréből.
- Ő kezdte – emelte fel a kezét védekezően Rocky.
-Ebben biztos vagy?
- Igen – vigyorgott Rocky és ezzel ki is ment az erkélyre én meg bestartoltam a kedvenc helyemre- hát persze, hogy a fürdőszobába.
Gyorsan ledobáltam a ruháimat és beálltam a zuhany alá és verettem az arcomat a forró vízzel. Csak akkor jöttem rá, hogy kint esik az eső, amikor kiléptem a zuhany alól. Gyorsan megtörülköztem és magamon a törcsivel mentem be a szobába, ahol Jess fetrengett az ágyon.
-Tudod milyen rohadt hideg van kint? – kérdezte.
- Nem,mivel bent vagyok veled a szobában – feleltem és vártam, hogy elforduljon.
- Mi van? – kérdezte, amikor már vagy fél perce szuggeráltam. – Ennyire szégyenlősök lettünk hirtelen? – motyogta és a hasára fordult.
- Köszönöm- mondtam és felvettem gyorsan egy melegítőgatyát meg egy pulcsit.


10 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszett!! és megértelek, hogy eddig nem raktál részt! olimpia!!! :)) (kár a férfi és női vízilabdáért..)
    köviit!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó volt, nem baj, hogy rövid, mert utána hosszú jön *.* Az olimpia.... hát igen megértjük, mert eddig már jó kis eredményeket értünk el. :)))
    Hát ezen meg besírtam :''DD : "Csak elájult??? Most ütötted ki a csajomat…" :''D ezen rohadtul röhögtem :D
    Alig várom a következőt!!!

    VálaszTörlés
  3. "Izland még mindig bejuthat az elődöntőbe, ha fellebbez azzal, hogy Fazekas Nándor nem magyar, hanem amerikai, és az igazi neve, az, hogy Peter Parker [a Pókember civil neve]" - olvasható egy másik bejegyzés." - ha már olimpiázunk... nekem ez a kedvenc idézetem.:D
    a fejezethez nemigen tudok most hozzászólni. kissé összezavarodtam vagy mi. szóval hozd nekem hamar a következőt, hogy megérthessek mindent!!:D na jó, most kissé máshogy megfogalmaztam, hogy rohadtul várom a kövit!!:$
    xoxo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) Huh, viszont ma nagyon kiborultam amikor megvertek minket a svédek :(( És szegény Császár Gábor :((

      Törlés
    2. úgy sajnáltam őket.:/
      amúúgy nézz be: http://azemlekeksegitenek.blogspot.hu/

      Törlés
    3. Köszi^^ És a kézisek még lehetnek bronzosok :)) Csak szegény Császár már biztos nem fog játszani :((

      Törlés
  4. Nagyon siess a kövivel! :) KÉRLEK! :))

    VálaszTörlés
  5. Szia. :)
    Nagyon jó lett ez a fejezet is! Már nemrég elkezdtem az egészet olvasni, és nagyon megtetszett, de vártam az új frissig a komival. Nagyon jó lett ez a fejezet, mint már mondtam, és így egészben olvasva látszik, hogy milyen sokat fejlődtél az írással miközben ezt írtad. A fejezetről még annyit, hogy rövid lett ugyan, de legalább röhögtem egy jót rajta. XDD Habár Rocky viselkedése most zavaros. És hogy Ádámmal mi lesz, azt nem tudom.. De nagyon tetszik a történeted, és remélem minél hamarabb hozod a következőt!:) És én is nagyon sajnálom, hogy kikaptunk kéziben, pedig nagy lehetőség lett volna ez nekünk... De még így is játszhatunk a bronzért, és szerintem még az is nagy szó, hogy benne vagyunk a legjobb négybe. És amúgy Császár forever! vagyok.xDD Vagy néha Nagy forever. *-* :D
    Üdv.: Zsófi ( egy ezentúli rendszeres olvasód.:) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik és köszönöm, h olvasod. Hát igen a stílus változott, elkezdtem mostanra belejönni. Na ez egy értelmes mondat lett^^ Jah, és én is imádom Nagy-ot meg Zubait, meg Lékait nah meg az egész csapatot :))
      Ja,és tényleg nagyon rövid lett ez a fejezet ami miatt rendesen szégyellem is magam.

      Törlés