2012. szeptember 30., vasárnap

Part 35


Sajnálom, h ilyen rövid, lett remélem tetszeni fog.
2010. 07. 14
- Gyere – húzott a ház mögé.
- Mi van, hé – kaptam el előle a karom.
- Csak gyere – mondta és tovább húzott. A ház mögött sötétség volt, csak a utcalámpa fénye világított egy sarokba, ahova Ádám behúzott.
- Igen?  - kérdeztem, mire Ádám levette a pólóját és csak azt láttam, hogy véres a hasa. – Te vérzel, hé – mondtam,amikor elhúzta a kezemet.
- Nézd – mutatott rá a sebre….
- Jézusom, miez… te leszúrtak? Mi ez a... Jesszus! – kaptam el a kezemet a sebről. – Leszúrtak?? Ez ott egy…?
- Igen, egy V betű- nevetett Ádám- mint victory.
- Hah, nagyon vicces vagy – löktem meg a vállát. – Aranyos vagy.
- Tudom – mosolygott. – Most mennünk kell –húzott el a kezemnél fogva.
- Hova? – kérdezte, és hagytam, hogy húzzon.
- A többiekhez.
- Oké – hagytam magam.
- Felelsz vagy mersz? – kérdezte Rocky és átnyújtott egy sört.
- Nőjj már fel! – nevettem, mire hasba bökött. – Felelek.
- Megnézel engem holnap egy darabban, a helyi színházban?
- Persze. Te jössz! – nevettem fel. – Felelsz vagy mersz?
- Felelek.
- Játszol egy darabban? – kérdeztem.
- ÁÁ, dehogy. Annál ezerszer jobb – nevetett és lelökött a farönkről.
- Hát jó…

-REGGEL VAN, VIKIII – ugrott valaki a hasamra.
- Mi, mi? – ültem fel ijedten.
- Ma lép Rocky színpadra, Vikiii.
- Mikor?
- Fél óra múlva –nézett az órájára Jess.
- Oké, egy perc. Vááárj Jess – kaptam el a karját. – Tényleg szerepel Rocky ebben az izében?
- Mondhatni…
- Jess… - néztem a szemébe mélyen.
- Majd meglátod, Erikkel mész, jó? – kérdezte miközben, kiment és már nem is tudtam tiltakozni, mert Jess már kint is volt a szobából.
- De én nem akarok Erikkel menni – nyafogtam magamnak.
- Én meg nem akarok a Vikivel együtt menni – jött be Erik a szobába, mire magamra kaptam egy takarót.
- Menj ki, bugyiban vagyok – kiáltottam.
- Akkor pláne maradok- nevetett és ledobta magát egy ágyra.
- Nem kell elkísérned egyedül is oda találok.
- Nah persze- nevetett fel Erik.
- Én itt nyaralok már vagy 15 éve, és azt mondod, hogy egyedül nem találok el egy négy utcával arrébb lévő színházba? Viccelsz??
- Fogadjunk – kiáltottam fel.
- Miben? – ült fel az ágyon Erik.
- Ha én találok el előbb az épülethez, akkor…
- …akkor meztelenül fürdesz velem este a Balatonba, ha te nyersz, akkor…- kezdte el Erik.
- akkor meztelenül fürdesz nappal egyedül a Balatonba.
- Kiüríted nekem a Balatont, csak egy fogadás miatt?
- Hahaha, nagyon vicces. A verseny, indul – mondtam,majd kifutottam a kertbe.
- Viki, bugyiban vaaagy – kiáltott utánam Erik.
- Rájöttem- mondtam és idegesen kikaptam a kezéből a felém nyújtott gatyát.
- Egyszerre indulunk, de előbb tessék – adott egy szendvicset.
- Azt akarod, hogy hányjak? – kérdeztem, és közben bekaptam egy falatot.
- Nem, csak nyerni akarok- nevetett és elindult a kapu felé.
- Egyszerre indulunk- mondtam, és mikor ki akart menni a kapun, de amikor erre se figyelt ráugrottam a hátára.
- Nah, hé – kapta el a kezemet.
- Engedj el, és leszállok rólad – mondtam és átkulcsoltam a lábammal.
- Nekem így kényelmes – dobott egyet rajtam, majd megfogta a seggemet.
-Túl lent van a kezed – csaptam rá a fél kezére.
- Akkor kezdődhet a verseny- mondta és kifutott a kiskapun. – Te zársz- kiáltott nekem.
- Ez így nem fair… - morogtam és bementem a kulcsért.

-Hol a francban vagyok? – néztem körbe. Jó lehet, hogy idejárok nyaralni vagy 15 éve, de eddig csak a kocsiból kellett kibámulnom az ablakon most meg szerintem legyalogoltam a fél Mount Everest-et. De én fogok nyerni – gondoltam, majd elindultam egy másik irányba.

-NYERTEM – kiáltottam és befutottam a nézőtérbe, a színháznál.
- Psszt – pisszegett le vagy 50 ember.
Lassan körbe néztem és nem láttam Eriket. Én nyertem, én nyertem iáiáoooo…
-Viki, Viki, psszt- húzott le valaki maga mellé.
- Szia Jess – mosolyogtam rá. És tovább figyeltem a darabot.
Asszem a Rómeó és Júliát játszották, elég komoly színészek. Nem értem ehhez az egészhez, hogy jön Rocky.  Nem hiszem, hogy ennek jó vége lesz…
- Mily vad a gyűlölet - s a szerelem!
Vad szerelem! Szerelmes gyűlölet!
Ó, semmiből fogantatott valóság!
Ó, terhes semmi! Ó, komor bohóság!
Ó, szépségek förtelmes káosza!
Ólmos pehely, fagyos láng, tiszta füst,
Virrasztó álom, sorvasztó öröm:
Ilyen szerelmem! - s épp ezt gyűlölöm!– szavalták.
- És ez itt a végszó- nevetett mellettem Jess, és erre berontott a színpadra egy Rocky.

- Mindenki felállni hopp-hopp. – hadonászott a kezével Rocky.- Rakd be a számot Erik -kiáltotta Rocky, és a hangszórókból felüvöltött   PSY – Gangnam Style-ja.

- Oké, emberek – kiáltotta Rocky. – Egyet jobbra egyett balra, kettőt jobbra. És a kéz, csavar, csavar- első sor jobban tekerjen – kiabált Rocky, és mellettem Jess felhúzott engem és előre húzott a színpad elé.
- Csináld – mondta és ő is azt csinálta mint Rocky.
- Gyerünk Viki – lökött meg Jess, így kénytelen voltam vele együtt csinálni.
- Együtt mindenki, ott hátul is a néni is – mutogatott Rocky. – Gyerünk egyet balra egyet jobbra kettőt balra, kézzel mindenki.
- Ez hülye – nevettem fel és utánoztam a mozdulatokat.

-Nah, milyen voltam? – karolt át Rocky, mikor már a nyaralóba voltunk.
- Honnan jött ez az egész?
- Fogadást vesztettem – nevetett.
- Viki – kiáltott nekem Erik, mire én odamentem és ott hagytam Rockyt. – Cső te kis vesztes.
- Nem vesztettem…
- Dehogynem, mindjárt sötétedik..
- Én nem fogok veled meztelenül fürdeni este a Balatonba..
- De, akkor megszeged a szavadat…
- Te lehetsz meztelen, de én nem leszek az…
- Lehet rajtad bugyi- nevetett Erik.
-Nem vicces.
- Melltartó is, meg trikó…
- Rajtad meg alsógatya…
- Akkor simán is fürödhetnénk a Balatonba.
- Oké, nekem az is jó…
- NEM, az alku úgy volt, hogy…
- Jó megcsinálom, ha befogod…
- Mi?
 -Csak vicc volt..
- Vicc volt nem gondoltam komolyan, jajj ne…
- Ma este a parton Viki…



17 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó volt ez a fejezet:)

    VálaszTörlés
  2. ez rövid volt és szar

    VálaszTörlés
  3. tényleg rövid volt, de én nem mondanám, hogy szar volt, Névtelen! főleg, hogy szerintem én írtam már rosszabbat..
    az mondjuk röhögtem, amiket a Rocky mondott! :'D
    'ott hátul is a néni is..!' xDD

    VálaszTörlés
  4. Nekem tetszett,csak kicsit rövid volt. :SS

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen most több nem fért bele az időmbe, de a következő, ami valszeg a legutolsó fejezet lesz az nagyon-nagyon hosszú lesz^^

      Törlés
  5. és az mikor lesz??? (kövi)
    húsz hónap múlva???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2011. október 10-én kezdtem el, szóval 2012. október 10-én fejezem be.

      Törlés
    2. nahát... tudsz gyorsan is?

      Törlés
    3. Meglepően gyorsan is tudok írni, csak akk ez lesz az eredmény.

      Törlés
  6. Nagyon tetszett a fejezet *-* csak tényleg rövid volt ,de ben baj !engem a gangam styllal nyertél meg ! :'D victory :D jajj már !!! Ugye ha ennek vége lesz új blogod ?! Kedves névtelen ,szerintem nem kellene ilyen stílusban írnj más blogjához ! Ha nem tetszett szebben is kifejezhetnéd ,és nen igaz ,hogy kicsi peace lassan ír , mert ha tud akkor mindenhéten tesz fel új részt !!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként kicsi peace nem ismered a Skip Beatet ??

      Törlés
    2. Jajj, nagyon aranyos vagy és még nem tudom, h lesz-e új blog.
      Nem, nem ismerem Skip Beatet..:))

      Törlés