2012. szeptember 23., vasárnap

Díj :))

                                      Köszönöm a Díjat Fly-nak^^
                                    

1. Tedd ki a díjat!
2. Írj magadról 5 dolgot!
3. Jelölj meg három embert!
  • Hétfőn föcidogát írunk és nem tanultam semmit.
  • A Kicsi Peace nicknevet egy animátor ragasztotta rám a Csillebérci kalandparkban.
  • Előző hét csütörtökén kiugrottam a kocsiból és emiatt mankóval jártam kb egy hétig.
  • Sosem jártam teniszre :))
  • Akkor akarom befejezni a történetet, amikor pont egy éve lesz, hogy létrehoztam ezt a blogot^^

3 ember:
  1. AngelGirl-nek :)) 
  2. Faith-nek 
  3. Johannának 

És természetesen Fly-nak, csak ő már megkapta 1x és gondolom nem akarja még egyszer kirakni meg minden :))
A kövi részről annyit, hogy valamelyik hétvége felé fogom felrakni, addig is szívből kívánom mindenkinek, hogy ne kelljen kötelet mászniuk tesi órán^^

Kicsi Peace

8 megjegyzés:

  1. MIKOR LESZ A KÖVI??? :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pfff, pontosat nem tudok mondani, csak annyit amennyit feljebb leírtam :))

      Törlés
  2. Köszönöm a díjat és várom a következő fejezetet *-*
    xx

    VálaszTörlés
  3. Jól gondolod! Azért örülök, hogy megemlítettél!
    Imádom, hogy mindig meg tudsz nevettetni a történeteddel, és csak szurkolni tudok, hogy mielőbb legyen rész!
    Csak így tovább! :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm!! :) <3

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Mikor lesz fent az új rész?

    VálaszTörlés