2012. január 14., szombat

Part 11

Sajnálom, hogy ilyen sokáig kellett várnotok, de azért remélem tetszeni fog. Jövő hét szerdáig biztos nem teszek fel újat, de utána 100%. Kellemes hétvégét, és jó olvasást :)

2010. 06. 26

Arra ébredtem, hogy erősen a szemembe süt a nap. De most az egyszer végre magamtól ébredtem. Mindkét oldalamon egy fiú volt, akik nagyban horkoltak még félmeztelen testtel. Felültem az ágyban, és kicsúsztam a végére. Jess hangosabb horkantott, így egy pillanatra megdermedtem és becsuktam a szemem. 1,2,3 – számoltam halkan magamban, és felálltam.
- Hova menekülsz, Vik? – kérdezte egy morgós hang a hátam mögül. Ijedtemben felsikítottam, de a hang tulajdonosa a számra tette a kezét. – Ne sikíts, vagy fel akarod ébreszteni Jesst?
- Dehogy akarom. – próbáltam tiltakozni az ellenem felhozott vádak ellen, de Ádám keze még mindig a számon volt. – Ha nem engeded el a számat, megharaplak. – fenyegettem őt, de csak visszakérdezett.
- Mi van? – mire én tényleg beleharaptam a kezébe, ő meg felüvöltött és én tettem az ő szájára a kezemet.
- Pszt, Jess fel fog ébredni. – suttogtam és odanéztem az ágyra, ahol Jess aludt. Viszont Jess nem volt az ágyon és rögtön meg is tudtam, hogy miért.
- Engem keresel? – kérdezte még egy hang a hátam mögül, mire én megint sikítottam és Jess a számra tette a kezét.
- Pszt, Jess felébred, ha sikítasz. – mondta Jess. – Jaj, hopsz már fel is ébredt. – nevetett, mögöttem.
- Akkor szedd le a kezedet a számról. – dünnyögtem a keze alatt, de ő csak röhögött.
- Hogy mondtad? – kérdezte, de nekem meg elegem lett ebből és beleharaptam az ő kezébe is. – A francba Viki, te hülye vagy? – ordította fájdalmában.
-  Az előbb azt mondtam, hogy akkor szedd le a kezemet a számról. – feleltem, és a fürdőszoba felé vettem, az irányt ahol részben cuccaim voltak, részben pedig mosakodni akartam. – Ja, és a kérdésedre a válasz: Nem, nem vagyok hülye. – mondtam, és magamra zártam a fürdőajtót. Bent levettem a pizsamámat és felkaptam a fürdőruhámat, meg egy sortot és az egyik kedvenc pólómat, ami csak az egyik vállamat takarja, a másikon meg van egy „lyuk”. Megmostam a fogamat, és úgy gondoltam, hogy bőven elég ennyi tisztálkodás.
- Nem mondta Juli néni, hogy mikor van reggeli? – kérdeztem, mikor kiléptem a fürdőből, de a kérdésemre nem érkezett válasz, mert üres volt a szoba. Így hát kimentem a lépcsőhöz, leszaladtam rajta és láttam, hogy a fiúk már reggeliznek 3 lány társaságában. Odaléptem az asztalhoz, és levágtam magamat az egyetlen szabad helyre.
- Jujj, de bátor vagy Jess. – nyafogta az egyik szőke és undorodva rám nézett. – Ő meg ki?
- Ő Viki, a… - kezdett bele Jess, de a szőke nyafka félbe szakította.
- Oké, annyira nem érdekel. – mondta, és visszafordult Jesshez. Jaj, asszem hosszú napunk lesz. – gondoltam magamban és beleittam a vízbe, ami elém volt lerakva.
- És mond csak Ádám, neked van egy ilyen jóképű testvéred is, mint amilyen te vagy? – érdeklődött a mellette ülő, melírozott hajú, kék kontaktlencsés és mini ruhában lévő lány.
- Nem, csak egy testvérem van, ő meg lány. – felelte Ádám. Ekkor Juli néni kezdett el felénk közeledni és valamiért nagyon dühösnek tűnt.
- Sziasztok angyalaim. – köszönt és valamiért megváltoztak az arcvonásai egy pillanat alatt, mikor rám nézett. – Te lány, szeretnék veled beszélni egy pillanatra. – kis híján leestem a székről, annyira meglepődtem. Sok mindenre számítottam (pl: hogy csatornatörés van, és nem lehet zuhanyozni vagy valami hasonló hülyeség), na de erre nem. – Tudod nekem ez elég kínos. – vallotta be nekem, mikor a konyha felé vezetett. – Szóval elvállaltam, hogy 20 gyereket szállásolok el, a házban. – kezdett bele Juli néni, és közben zavartan a kezét morzsolgatta. – Abban reménykedtem, hogy esetleg nyári munkaként, pénzért elvállalnád-e a felügyeletüket. – nyögte, én meg szó szerint lefagytam. Hogy én gyerekkel foglalkozzak? Én aki világéletemben gyűlöltem a kis vakarcsokat? Ez biztos valami kandi kamerás dolog. De, erre, hogy vették rá Juli nénit? – Akkor, elvállalnád angyalom?
- Én, nem is tudom. – dadogtam, mire Juli néni csak óvatosan az ajtóra pillantott, amin egy fiú lépett be, a szőkés barna haján csillogott a reggeli napfény a szemében meg megcsillant valamilyen titokzatosság. Szakított farmerben, egy egyszerű napszemüveggel a fején, fehér pólóban és a bőrdzsekiben, úgy nézett ki, mint az énekes a Onerepublic-ból csak még ezerszer helyesebben!
- Hadd mutassam, be neked az unokámat, Rolandot. – mutatta Juli néni, a jövendőbelimet. Közben rájöttem, hogy milyen bambán nézhetek ki, csak úgyhogy bámulom, mint borjú az új kaput.
- Hello, Viki vagyok. – motyogtam lányos zavaromban, ő meg csak lazán rám kacsintott.
- Mami, már felvázolta neked a tervet? – kérdeztem, én meg azt hiszem, elvesztem a szemeiben. – A kölyköket két dologgal lehet nyáron szórakoztatni. Az első – kezdett bele, közelebb hajolt hozzám, és feljebb tolta a napszemüvegét. – a fagyi. A második pedig a Balaton. Mivel mindkét dolog adott, és ők 10 perc múlva itt vannak, jobb lenne, ha strandon várnánk őket. Felkapom a fürdőgatyám és akkor majd találkozunk. – mosolygott rám, és elment.
- Ezek szerint elvállaltam? – néztem vissza Juli nénire.
- Jaj, ne nekem mennem kell. Ne aggódj Vikikém, minden rendben lesz. – húzta ki magát a válasz alól a vén banya.
- De nekem ma a Malom múzeumba kell mennem. – próbáltam erőtlenül tiltakozni, de valahogy nem ment mikor megláttam Rolandot fürdőgatyában.
- Na, akkor előre megyünk? – kérdezte és közelebb jött hozzám. – Hosszú napunk lesz. – kacsintott.
- Két perc és indulhatunk. – feleltem és gyorsan odamentem ahhoz az asztalhoz, ahol a fiúk ültek. – Lelépek egész nap nem leszek, nálam van a telóm, nélkülem kell mennetek a múzeumba. – lihegtem nekik, címszavakban.
- Lerázol minket? – kérdezte sértődötten Ádám, és lesöpörte magáról annak a szőke lánybak a kezeit.
- Vagy inkább ti ráztatok le engem. – vágtam vissza, és felrohantam a lépcsőn a telefonomért. Lefelé menet összefutottam Jess-szel, aki gyilkos pillantást vetett rám. Megkerestem a szemmel Rolandot és odarohantam hozzá. – Mehetünk.
- Oké. – felelte, és a kijárati ajtó felé vettük az irányt. Kiléptünk a verandára és Roland megszorította a kezemet. – Mit terveztél mára?
- Mármint, hogy kinek? – kérdeztem vissza értetlenül.
 - Hát a nekünk, mert én azért nem akarom az egész napot a kölykökkel tölteni. Mit csináljunk, ha lekoptattuk őket? – mondta az a Roland, akire – igaz, hogy csak 5 perc ismeretség után, - de akkor sem ismertem rá. Azt hittem, neki az minden álma, hogy a kis tündi-bündi hogy gyerekekre vigyázzon.
- Nem tudom, te mit szeretnél csinálni? – kérdeztem, de a mondta végére elakadt a szavam, mert odaértünk a strandra, ahol sok-sok gyerek őrjöngött. Azért imádkoztam magamban, hogy azok még ne legyenek itt, akikért mi vagyunk a felelősök. Vagy ez túl korai, hogy azt mondjam mi? Vagy csak én és ő? Mi van, ha gondolatolvasó, és hallja ezeket. Te jó ég, akkor vámpír. – Anyám én meghülyültem.
- Ott van asszem a mi csapatunk. – kiabálta túl Roland a hangzavart, de nekem a csapatunk szóra görcsbe rándult a hasam. Vajon mit csinálnak most Jessék? – Hé, hello. Ti vagytok a Napfény tábor?
- Igen. – kántálták kórusban a gyerekek.
- Jó, akkor most mindenki bediktálja a nevét ennek a szép lánynak itt mellettem, aki rátok fog felügyelni a vízben vagy a szárazföldön, és tőle lehet kérni bármit bármikor. Kb. ennyi az infó, jó szórakozást. – mondta, és elindult a víz felé.
- Hé, Roland. – kiáltottam utána. – Ez most komoly?
- Halálosan. – nevetett és berohant a vízbe, a gyerekek meg utána.
A délelőttöm végig ezzel ment el. Leírni a neveket egy lapra, lehetőleg ABC sorrendben, ellenőrizni, hogy mindenkinek meg van-e a csomagja, jaj annak a kislánynak vérzik az ujja kerítek egy ragtapaszt. Végre van 2 perc csendem, ekkor Roland odarohan, hogy ő éhes és menjünk haza vagyis a nyaralóba. Erre a szóra felcsillant a szemem, mert már nagyon rosszul éreztem magamat ezen a helyen. De rá kellett jönnöm, hogy csak Juli nénihez megyünk vissza, ahol a kölykök megebédelnek és csendes pihenőznek. És ekkor lesz végre pár csendes percünk Rolanddal.
- Sziasztok kis angyalok köszöntelek titeket a kunyhómban. Ötösével lesztek egy szobában… - kezdett bele Juli néni a véget nem érő magyarázkodásba, szegény 8 éveseknek.
- Na, akkor megyünk valahova? – kérdeztem meg Rolandot, amikor végre kettesben voltunk.
- Ebédeljünk! – kiáltotta, és odavezetett egy megterített asztalhoz. – Majd éhen halok. – mondta, és leültünk az asztalhoz. A leves sima krémleves volt a második meg lángos.
- Mesélj magadról. – kértem Rolandot, aki épp a szalvétáját nézte elmélyülten.
- Budapesten nőttem fel, most is ott élek csak nyárra jövök le néha a nagyihoz, meg néha télen. Most épp gimibe járok matek szakra.
- Tényleg? – lepődtem meg, teljesen őszintén.
- Halál komoly, már csak itt volt hely, amikor jelentkeztem. – mondta, mire mindent megértettem. – És te?
- Hát velem szinte ugyanaz a helyzet, mint veled… - kezdtem bele a mondatba, de ő félbe szakított.
- Most visszamehetnénk a strandra, és utána meg megnéznénk a szórakozóhelyeket? Nah, mit szólsz hozzá? – mondta, és közben valamitől nagyon, már-már túlzottan csillogott a szeme.
- Oké. – feleltem. Miközben a part felé mentünk, Roland megfogta a kezemet, de ami nagyon furcsa, hogy nem volt a hasamban semmilyen érzés. Akkor ez biztos jót jelent!
- Verseny a vízig! - üvöltötte, mire mindketten eszeveszetten berohantunk vízbe és útközben dobáltuk le magunkról a ruhákat.
- Nyertem! – kiáltottam fel, és Rolandra néztem, aki csak nevetett.
- Hello, Viki. – köszönt valaki a hátam mögül, és mikor megfordulta láttam, hogy Ádám és Jess az. De nem csak ketten voltak, hanem ott lógtak rajtuk azok a lányok, akiket reggel láttam az ebédlőben.
- Hali. – feleltem, és visszafordultam oda ahol Roland állt, de ő nem rám nézett, hanem az egyik csajra akit Jessék reggel szedtek fel.
- Van egy baromi jó ötletem. – szólalt meg az egyik szőke. – Játszunk olyat, hogy a lányok felülnek a fiúk nyakába és lökdösik egymást. Én leszek vele. – nyúlta le Rolandot előlem. A vöröske rátapadt Jessre, így az enyém maradt Ádám.
- Na pattanj. – jött oda hozzám, lehajolva. Felültem a nyakába és rögtön nekimentünk Jesséknek. A vöröske nehezen hagyta magát, de azért sikerült lelöknünk, a kis szöszi meg fél kézzel lenyomtuk.
- Ez aaaaaaaaaz! – üvöltöttük egyszerre Ádámmal, mikor nyertünk, ő lekapott a nyakából én meg lecsúsztam rajta. Ott álltunk a vízben, a fejünk csak pár centire volt egymástól, és tök adott lett volna egy csók, de a szöszi kizökkentett minket.
- Még egy menetet. – sipákolta, és ugrált fel Roland hátára.
Ezt még vagy 20-szor elismételte, utána meg egyre hülyébb játékok jöttek. Például, kimentünk a partra és felelsz vagy merszeztünk.
- Oké, kezdje el Jess. – mondta vöröske. –Felelsz vagy mersz?
- Merek. – felelte Jess, és az öklével verte a mellkasát.
- Menj oda, ahhoz a lányhoz. – mutatott egy lányra a vörös. – És mondd neki, hogy nincs nálad egy térkép, mert elvesztem a szemeidben. – mondta, mire mindenki felröhögött, és mivel Roland is nevetett, ezért én is. Jess simán megcsinálta, csak a lány pasija akadt ki rá egy kicsit.
- Na, jó Viki te jössz. Felelsz vagy mersz? – kérdezte Ádám.
- Felelek. – feleltem, halkan.
- Jó, akkor mondd meg nekem, hogy én vagy Jess?
- Jess. – vágtam rá, reflexből, mire nagyon sértődött képet vágott.
Délután 6 körül jöttünk el a strandról, így hatan és benéztünk egy diszkóba. Alapvetően nem bírom jól, az ilyen helyeket, de úgy éreztem, hogy ciki lenne Roland előtt ezt bevallani.
- Jó buli lesz, tudom, hogy szeretnéd. – mondta Roland mikor táncolni, hívott. 1 óráig táncoltunk, mikor mondta, hogy hoz nekem inni. Hozott kólát és én bele is ittam, de a számban volt valami furcsa utó íze. Még táncoltunk fél órát, de ekkor már úgy éreztem, hogy forog velem a világ. Meg is botlottam, de ott állt mellettem Jess.
- Vigyük haza. – mondta Ádámnak, aki átkarolta a derekamat és úgy támogatott ki az épületből. – Jól vagy? – kérdezték, mikor kiértünk az utcákra.
- Igen, bár nem értem mért nem folytatjuk a partiiiiit. – sikítottam.
- Mit ittál? – kérdezte Ádám, aggodalmasan.
- Semmit. – vágtam rá, és tovább tántorogtam az utcán. Beértünk a kunyhóba, ők felkísértek a lépcsőn és felvittek az emeletre.  Ágyba tettek és én rögtön kidőltem.

Mikor felébredtem még sötét volt a szobában. Csak Jess, horkolt mellettem, körül néztem és láttam, hogy Ádám két széket összetolt és ott alszik. Bementem a fürdőbe, hogy igyak egy kis vizet, de úgy remegett a kezem, hogy nem tudtam tartani a poharat. Hallottam, hogy mögöttem nyílik az ajtó, de ekkor már a remegéstől összeestem és csak a padlón éreztem a derekamon egy erős szorítást. Aztán egész testével hozzám simult és leült mögém – Ádám.
- Jól vagy? – suttogta a fülembe.
- Igen. – motyogtam, és élveztem, hogy ilyen közel lehetek hozzá. – Nagyon hülye voltam, tudom és sajnálom. – mondta a szám, de az agyam nem pontosan ezt gondolta. – Én túl sokáig voltam zárt térben sok emberrel körülvéve és hát nem is tudom.
- Igen, hülye voltál. És tudod mért? – kérdezte és a fejemet felé billentettem. – Mert csak engem akartál féltékennyé tenni. – mondta gyorsan, mire én ledöbbentem.
- Mégis mivel?
- Rolanddal. – felelte, de rosszul tette, mert ezzel elindított egy lavinát, amit régóta szeretnék kikiabálni.
- Én akarok itt bárkit is féltékennyé tenni? Ki volt az aki előttem, kezén fogva sétálgatott a szöszikével? És aki nagyon szeret valakit? És cicának becézgeti. Én hozzád képest semmit nem csináltam annak érdekében, hogy a másikat féltékennyé tegyem. – mondtam dühösen neki, és megpróbáltam felállni, de ő a karomnál fogva visszatartott.
- Erről kéne beszélnünk. – mondta halkan és finoman átölelt.
- De nem most. – feleltem és kibújtam az ölelésből. – Megyek aludni, és te is jössz. – húztam magam után ágyunk felé. Lekapcsoltam a fürdőben a lámpát, és bebújtam középre.
- Nem bújhatsz ki sokáig a beszélgetés alól. Holnap hosszú lesz a vonatút. – motyogta, én meg magamban átgondoltam a holnapi napom a forgítókönyvét.




          

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Már vártam a folytatást és egyre izgalmasabb a történet és egyszerűen IMÁDOM! Alig várom már a következő fejezetet *.*
    Tuti, hogy az a Roland tett bele valamit az italába!! Kíváncsi vagyok arra a beszélgetésre.. Én még mindig Ádámnak drukkolok!!
    pusziii

    VálaszTörlés
  2. Sziaa.:DD
    és természetesen most is itt vagyok.:P ki nem hagynám az új fejezetet.*-* de komolyan, tiszta függő lettem.:DD már rég nem volt friss, úgyhogy most nagggyon feldobtál ezzel.:P
    szerintem is tett bele valamit.:$
    és azt hiszem, mostmár nincs is igazán olyan, hogy kinek szurkolunk, mivel láthatóan Ádám került előtérbe, de ez persze nem gond, mert imádom őt is.:$
    hűű amúgy nagyon jóó fejezet volt, iszonyúan tetszett.:DD remélem hamar lesz friss.:$
    xoxo.

    VálaszTörlés
  3. Jujj, nagyon-nagyon örülök, hogy ennyire teszik nektek :) Valószínűleg szerdán vagy csütörtökre fejezem be az új fejezetet.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett és már én is vártam hogy jöjjön az új rész. Én Boldinak szurkoltam az elején és még mindig reménykedem benne hogy lesz valami :D

    VálaszTörlés
  5. Sajnálom ma mégsem tudod felrakni a kövi részt, de a hétvégén biztos :)

    VálaszTörlés