2012. március 16., péntek

Ööö, ilyen izé amit én sem értek..



Őszintén megmondom nem értem ezt, de vlk megkért, hogy tegyem ki és én hát kiteszem, ha kérik.
Öööö, lehet, h ezt nem így kell, de 6 dolog rólam:
1, Összesen 7 tesóm van.
2, Túl fiatal vagyok, néha meg túl öreg.
3, Utálom, ha valaki azt mondja, h de viszont.
4, Muszájjjjjjjjjj
5, Pozsony----->Van, aki érti.
6, Nem értem ezt az egészet....ZzzZZzzzz
Jajj, és nagyon köszönöm attól akitől kaptam-

Küldeni blog íróknak?? Hmmm,
http://onlygirl-annus.blogspot.com/ -Annának
Huh, a többi blogcímet nem tom', de:
-Emesének...:)
-kitekatt-nak
- Fáninak- aki, már annyira nem ír....
- És Barbinak, aki már szintén nem, de hát ez van...:)

Ha lejjebb mész ott van egy, olyan  fül, h régebbi bejegyzések és ott megtaláljátok az új fejezetet.

5 megjegyzés:

  1. http://keedvesnaplom.blogspot.com/2012/03/dij.html

    :$$
    mert szeretem az írásodat.;))

    VálaszTörlés
  2. azért nem írok mert nem tudok és te azért írsz mert tudsz de a marketingről nem mondtam le nyugi és pussz f

    VálaszTörlés
  3. 1. Tudsz írni 2. A marketing teljes mértékben a tied^^ 3. Nagyon-nagyon szeretleeeek :))

    VálaszTörlés