2012. április 7., szombat

Part 21

Egyik barátnőm FaceBookos oldala: --- > http://www.facebook.com/pages/Id%C3%A9zeteeek-/100876033367458 kérlek nézzétek meg.


Szünet van, csakis ezért hoztam gyorsabban a fejezetet^^Remélem tetszeni fog:

2010. 07. 04

- Jé most van rajta ruha! –mutatott rám Erik, mikor reggel kimásztam a sátrunkból.
- Hahah…- feleltem, de közben nem bírtam elkerülni Ádám pillantását.
- Figyu –lelkesedett Dal. – A mai program: futás.
- Mi? – kérdeztem vissza reflexből.
- Futás, tudod az amikor a két lábadat egymás…
- Tudom mi az a futás, hülye gyerek. De mit értesz azon, hogy ez a mai program?
- Ma futni fogunk – szótagolta. – Fél óra múlva indulunk.
- De mégis miért futunk? – faggatóztam tovább. – Talán üldöznek?
- Azért, hogy frissek legyünk.
- Én nem akarok friss lenni – tiltakoztam.
- Az senkit sem érdekel, hogy te mit akarsz.
Így hát, ma akkor futni fogunk… csodás. Miután kajáltunk bementem a sátorba készülődni a nagy futáshoz. Póló és rövid gatya…Bőven elég…Brrr, futás. Ez a pasi bolond. Ki akar csak úgy futni??
- Te ebbe akarsz jönni? – mutatott a balerina cipőmre, Dal.
- Nem ezt csak meg akartam mutatni neked, hogy milyen jól megy ehhez a nacihoz. Mégis mit gondoltál?
- Ebbe nem jöhetsz.
- De –ellenkeztem.
- Nem – mondta Dal és valamiért intett egyet. Fél perc múlva Erik a földre tepert és lefogta a karjaimat Dal meg a lábaimat, és rám adtak egy…egy..egy: edzőcipőt.
- Halott vagy – néztem gonoszul Dalra.
- Jól van – hagyta rám. – Akkor induljunk, galambok 1-es sátorból jöttök? – szólt be Dal Hajninak és Ádámnak, akiken szintén edzőcipő volt.
- Én megyek elől Erik zárja a sort. Lassúval kezdünk, majd gyorsítunk – dirigált Dal és elkezdett futni. Mögötte ment Ádám, majd Hajni utána Jess, Rocky, én és Erik.
- Csipked magad sztriptízes – csapott a fenekemre Erik.
- Fogd vissza magad, nyalizós – mondtam neki némi gondolkodás után, mert hirtelen nem ugrott be rá semmilyen jelző. A külsejét lehet cikizni / összevissza zselézett barna haj, zöldes-kék szem, South Park-os felső és kockás gatya, Nike-s cipő/ így a belső tulajdonságok maradtak.
- Hmm, nyalizós, ennél jobb nem jutott eszedbe?
- Buzi – vágtam rá.
- Hogy? – kérdezett vissza.
- Bu...- kezdtem bele, de nem tudtam befejezni a, mivel muszáj volt megállnom.
- Bu…? – kérdezte és egy helyben kocogott tovább. Lehajoltam a térdemre és csendben szenvedtem.
 - Buzi – nyögtem ki nagy nehezen.
- Gyenge nyuszi – mondta, majd leguggolt elém.
- Hé jöttök már? – kocogott oda hozzánk Dal.
- Menjetek előre én, megvárom a Szöszit – felelte Erik.
- Nem vagyok Szöszi – tiltakoztam.
- De az vagy – mosolygott rám Erik.
- Te meg ijesztő.
- Szöszi.
- Gonosz.
- Szöszi.
- Hiányos a szókincsed.
- Te meg Szöszi vagy – vágott vissza.
- Mehetünk – egyenesedtem ki.
- Oké, Szöszi – mondta és tovább futottunk.
- Engem…- kezdtem bele a mondatba, de nem tudtam befejezni, mert Dal közbe szólt.
- Nincs lazsálás – üvöltötte és megragadta a kezemet és annál fogva kezdet el húzni.
- Ne, kérlek engedj el – próbáltam kirántani a szorításból a kezemet.
- Csak akkor, ha elfutsz velem – rendesen- addig a fáig – mutatott egy fára, ami tőlünk egy 200 méterre volt.
- Oké – mondtam és leráztam magamról a kezét. Simán elfutottam vele addig a nyomorult fáig, majd ott lazán összeestem.
- Visszamegyünk a Szöszivel – szólt oda Erik Dalnak. – Nah, gyere – húzott fel.
- Hé, tudok járni – söpörtem le a derekamról a kezét.
- Te tudod – emelte fel mindkét kezét. – Az előbb belekezdtél egy mondatba.
- Jah, igen – feleltem bár rohadtul kiment a fejemből, hogy mit is akartam mondani. – Nem volt lényeges.
- Akkor mindegy – mosolygott Erik. Miközben visszafelé sétáltunk rájöttem, hogy én alig futottam 1 kilométert… Ahhoz képest, hogy kifulladtam. – Hogy hívnak?
- Szöszi.
- Most komolyam – nézett rám boci szemekkel.
- Találd ki – vigyorogtam rá.
- Öööö, mondjuk Fáni?
- Nem.
- Anna?
- Nem.
- Lilla?
- Nem.
- Dorka?
- Igen.
- Tényleg? – örült fel.
- Nem.
- Jaj, légyszi áruld el- könyörgött nekem.
- Oké, elárulom – sóhajtottam.
- Tényleg? – kérdezett vissza.
- Nem – feleltem lenézően.
- Talán nem kéne mindig megkérdeznem, hogy tényleg?
- Talán.
- Vigyázz – állított meg a karjával, mert meglátott valamit.
- Mi az? – kérdeztem, de nem kellett válaszolnia, mert rögtön megláttam egy siklót. Megint…- Ne, ne, ne, ne… Ne, ne, ne…Vidd innen, vidd innen – sikítoztam Eriknek.
- Oké, nyugodj meg – mondta, és arrébb dobta a siklót. - Háh, félsz egy ártatlan kis csúszós kicsike kis állattól?
- Jól van, na nem lehet mindenki olyan tökéletes, mint te.
- Ez tény.
- Egoista.
- Szöszi.
- Önimádó.
- Szöszi.
- Tükör buzi.
- Szö…Várjunk, csak, hogy mi?
- Jaj, könyörgöm csak nézz magadra – mutattam rá. – 1/ A hajadat fél órán át, csináltad a tükörben- közben egy igazi pasi le sem szarja, hogy milyen a haja reggelente. 2/ Ki vagy gyúrva. Ami magában még nem, olyan nagy probléma, de gondolom órákig, szoktad magadat nézni a tükörben és a karodat emelgetni. 3/ Le van vágva a körmöd.
- Hogy mi?
- A körmöd – mondtam megint, mert ez engem az őrületbe kerget. – Le van vágva. Buzi vagy, mert sokat adsz a külsődre. És – mutattam fel neki az ujjamat, mert láttam, hogy közbe akar vágni. – Vasalod a hajadat.
- Nem is – tettetett sértettséget.
- Dehogynem – mutogattam a hajára. Közben pedig visszaértünk a sátrakhoz. – Várj – mondtam és elszaladtam egy pohárért, megtöltöttem vízzel, majd mögé osontam és leöltöttem a fejét.
- Basszus Szöszi – kapott a fejéhez- pontosabban a csurom vizes fejéhez.
- Jaj, hopsz. Most a tökéletesen zselézett és vasalt hajadnak annyi – kaptam a szám elé.
- De nagy barom vagy.
- Oh, köszönöm. Ez a nagy legszebb bók, amit valaha kaptam.
- ­­­Rohadj meg – mondta Erik és elkezdte törölgetni a vizes haját.
- Ó, annyira sajnálom – feleltem és odamentem hozzá és összeborzoltam a haját.
- Hé, ezt hagyd abba.
- De hát te magad mondtad, hogy nem vasalod a hajadat, így fölösleges nyafognod, mert nem is változott szinte semmi rajta.
- Ennek semmi értelme.
- De van.
- De nincs.
- De van. És stip-stop mindig eggyel több, mint a te mondasz.
- Ez, így nem ér – sértődött meg Erik.
- De.
- Nem.
- De.
- Nem.
- Gyerekes vagy – mondtam.
- Te is.
- Én nem.
- De.
- Fogd be!
- Előbb te!
- Ha befogod, én is.
- Oké.
- Jó.
- Rendben.
- Még nem fogtad be!
- Te se – vágott vissza Erik és közelebb lépett hozzám.
- De te sem – hátráltam előle.
- Fogd be.
- Nem, te – mondta és megragadta a derekamat.
- Nem te.
- Hahóóó – kiáltotta valaki, mire Erik hirtelen elengedett.
- Hello – köszöntünk vissza Hajninak.
- Mit csinálsz itt? – kérdezte Erik tőle.
- Semmit, csak kifulladtam.
- Az jó – felelte Erik, de közben engem bámult.
- Ádámék? – kérdeztem Hajnitól.
- Mindjárt jönnek, csak picit lemaradtak – felelte Hajni, aki Eriket bámulta.
- Akkor jó –feleltem én, aki csak a cipőmet bámultam, amit elkezdtem levenni. Rájöttem, hogy a pólómat is le kéne venni, így azt is levettem, majd a gatyámat is.
- Huh, megint sztriptízelsz, Szöszi? – fordult felém Erik.
- Nem csak fürdök – vágtam ki magamat gyorsan, a helyzetből.
- Én is jövök – mondta és ő is ledobálta magáról a ruhákat. – Hajni?
- Jövök – vágta rá ő is. Így hát hárman mentünk be, fürdeni.
- Vesztettél Szöszike – röhögött rám Erik.
- Nem is.
- De.
- Nem.
- De.
- Jó, akkor én vesztettem és meg van oldva – mondta Hajni.
- Akkor te vagy a lúzer – fordult Erik felé.
- Nem vagyok az – mondta Hajni sértetten.
- De az vagy.
- Nem – szipogott Hajni, majd úgy futott ki a vízből, hogy potyogtak a könnyei.
- Mi a baj? – futott oda Hajnihoz Ádám, aki most érkezett meg.
- Semmi – szipogott tovább neki Hajni, mire Ádám megölelte és behúzta a sátorba.
- Hát ezt megszívtad nyalizós – fröcsköltem felé egy kis vizet.
- Én? – kérdezett vissza, de közben ő is fröcskölt.
- Igen te.
- Én nem.
- Akkor ki? – kérdeztem és közben pedig az arcomat próbáltam védeni a víztől.
- Az Ádám.
- Mért?
- Mert – kezdet bele a magyarázkodásba és lefogta a kezeimet. – Az övé lett a furcsa lány, aki egész este neki fog nyafogni.
- Hajni a furcsa lány?
- Igen…- sóhajtott lenézően Erik.
- Akkor én mi vagyok?
- Te?- kérdezte Erik és közelebb hajolt. – A Szöszi – nevetett a képembe.
- Hé Erik – kiáltott neki valaki a partról.
- Igen?
- Jössz?
- Hova?
- Csónakázni.
- Csónakázni? – kérdezett vissza Erik. – De, csak ha veled mehetek szerelmem – mondta Dalnak. – Te jössz? – fordult felém.
- Igen, gondolom – feleltem és kimentem vele a partra.
- Hohoho, ő is jön? – mutatott rám Dal.
- Igen, baj? – kérdeztem vissza és rávigyorogtam.
- Tudod, hogy most beljebb fogunk evezni? – kérdezett vissza Dal.
- Az nekem pont jó.
- Oké, akkor gyere – engedte meg Dal és elindultunk a csónakjaink felé. Odaértünk és Dal „finoman” belelökött egy csónakba.
- Várjatok, jövök – szaladt oda hozzánk Jess is.
- Hogy-hogy? – kérdezte Dal tőle is idegesen.
- Mert jönnöm kell, és nem akarom nézni, ahogy Ádám és Rocky nyalják a seggét Hajninak.
- Oké – sóhajtott Dal és elindultunk a csónakkal.
- Na és ti ketten Dallal mióta jártok? – fordult felém Erik.
- MI? – kérdeztem vissza egy kicsit hangosabban, mint kellett volna. – Soha nem jártunk.
- De elhívott randizni.
- Csak poénkodott – feleltem.
- Akkor jó – nyugodott meg.
- Mért jó?
- Csak úgy.
- Jó.
- Mi jó? – kérdezett vissza.
- Semmi.
- Oké – felelte sóhajtozva. – És mi a neved?
- Szöszi.
- Neee, most komolyan – kérlelt.
- Komolyan. Neked csak Szöszi – mondtam, mert csak azért sem akartam neki elárulni az igazi nevemet.                                           
- Oké, te nem vagy kíváncsi az én nevemre? – kérdezte Erik.
- De neked tudom a nevedet, Erik.
- De nem tudod a teljes nevemet – mondta nekem.
- Nem is érdekel – vetettem neki oda lazán és tovább eveztem.
- De érdekel, mert egyébként nem tudnál megnézni a Facebookon – nevetett Erik.
- Nem is akartalak megnézni a Facebookon.
- De – felelte gyorsan.
- Oké, tényleg az volt minden álmom, hogy megtudjam a te teljes nevedet és bejelölhesselek a FaceBookon.
- Tudtam! – kiáltott fel Erik. – Hé, Dal én megmondtam.
- Tök jó Erik – kiáltott hátra Dal.
- Mért Viki te fent vagy a fészen? – kapcsolódott be a beszélgetésbe Jess.      
- Nem, én a Facebookon vagyok fent max.
- Az ugyanaz – legyintett Dal.
- Biztos, nekem 8.
- Akkor nekem 9 – nevetett fel Dal. – Itt vagyunk – mondta Dal és körbe mutatott. Hát, pontosan ott voltunk… A semmi közepén. Vagyis pontosítok: a Balaton közepén.
- Idejöttünk? – néztem körbe.
- Igen, fürödhetsz – vágta rá és elkezdett a víz felé lökdösni.
- Jövök veled – kezdte el levenni a pólóját Jess is.
- Majd én – mondta gyorsan Erik és ő is elkezdte levenni a pólóját, de Dal megállította.
- Te maradj.
- Nyugi, tudok vigyázni egyedül a Szöszire – kacsintott Erikre Jess, majd beugrott a vízbe és engem is maga után rántott.
- Hé, vigyázz az arcomra – nyafogtam és odakaptam.
- Ó szegény Vikike arcocskája – simította meg a sebhelyemet Jess.
- Ne mondd ki a nevemet! – szólítottam fel, mert még hallja a tükör buzi.  
- Oké, kell egy álnév – nevetett fel Jess. – Mondjuk maradjunk a Cloudnál?
- Oké.
- Vagy Babóca?
- Azt nem – vágtam rá.
- Ahogy gondolod Cloud – kacsintott rám Jess.
- Jöhettek – kiabált a csónakból Dal.
- De hát még csak most jöttünk be – tiltakozott Jess. – Ti nem akartok bejönni?
- Dehogynem, minden álmom fürcsizni veled Jessi fiú – nyafogta Erik, hogy ennek meg mi baja??
- Oké, akkor gyere be Erika – vágott vissza Jess.
- Jó bemegyek – mondta Erik, mire Dal is elkezdett vetkőzni.
- Figyelj – húzott arrébb a fiúktól Dal.
- Igen? – kérdeztem vissza, és közben abban reménykedtem, hogy Erikről akar beszélni. Stop! De mért akarok én Erikről beszélgetni??
- Holnap haza megyünk és azt szerettem volna kérdezni, hogy…
- Oké.
- Mi?
- Elkísérhet minket Erik hazáig.
- Öööö, és mi lenne, ha befogadnánk? – kérdezte Dal. – De csak pár napra – védekezett gyorsan, mert meglátta az arcomat.
- Jó – sóhajtottam, mire Dal átgázolt rajtam és Erikhez rohant.
Lassan visszamásztam a csónakba, vigyázva arra, hogy nehogy beboruljanak a cuccok és vizesek legyenek. Erre Dal 1 perc múlva utánam, jön és ráül a ruhákra.
- Van egy titkod – szólal meg. 
- Na és akkor?
- Légyszi mondd el! – könyörgött bár nem tudom, hogy milyen titkomra gondol.
- Nem mondom.
- De légysziiii – könyörgött tovább.
- Nem.
- Mit nem? – mászott be Jess is hozzánk, a csónakba.
- Semmit – vágtuk rá egyszerre Dallal. Erik is beszállt a csónakba és már indultunk is vissza a „kikötőhöz”. 
- Menjél már – lökött rajtam egyet Dal, mikor ki akartunk szállni a csónakból.
- Megyek bunkókám – löktem vissza.
- Én tudod mit szeretek benned? – karolt át mikor a sátrakhoz mentünk.
- Mit?
- A sok-sok nőies és finom megszólalásaidat és finom és kecses mozdulataidat.
- Én tudok mit szeretek benned?
- Nah, mondjad.
- Azt, hogy mindenkivel, olyan finoman bánsz, és sosem ütsz meg lányokat.
- Ott vannak – mutatott ránk Hajni. Wow ez a csaj milyen zseniális felfedezéseket tud tenni. – Csináltunk nektek kaját – mutatott fel egy tányért Hajni, amin valami furcsa zöld bogyók voltak. – A földön találtuk őket – mondta Hajni, mire Dal csak kiköpte az előbb a szájába vett bogyót.
- Hmmm… - mondtam és kivertem Ádám kezéből a tányért, de rájöttem, hogy tök fölösleges, mivel már úgyis a földről szedték fel. De azért egy próbát megért…- Uh, ezer bocs véletlen volt.
- Most miattad nincs mit ennem – csapott a fejére Ádám nevetve.
- Nem baj én majd adok neked – nyújtotta az ő tányérját Hajni.
- Köszi – vette el undorodva a növényt Ádám.
- Nem kérsz egy kicsit – nyújtotta felém az ő tányérját Rocky.
- Hívj Cloudnak – súgtam neki.
- Oké, Cloud. Azt mondod ezt mind te akarod megenni? – kiáltotta Rocky, úgyhogy ezt mindenki meghallja. – Oké neked adom, de csak azért mert ilyen szépen kérted.
-  Rocky én nem…
- De Cloud, de…- nyomta a kezembe a zöld bogyós tányért, majd lenyomott egy székre Hajni mellé.
- Ez nagyon finom – mondtam és Jess felé nyújtottam a tányért, de véletlen kiesett a kezemből. – Ó, milyen kár. Most ehetek palacsintát a szomszéd strandon. A francba.
- Nem, még van bogyó – mutatott Hajni egy kupac „bogyóra” maga mellett.
- De jó – motyogtam, majd karon ragadtam Rockyt és elindultam vele a szomszéd strandra és közben felkaptam egy pénztárcát.
- Jövök – pattant fel gyorsan Jess.
- Én is – jött gyorsan utánunk Dal, majd Erik is, mire mindenki Ádámhoz fordult.
- Én kitartok a bogyóknál – mondta csüggedten, ezért ott hagytuk Hajnival.
Megkajáltunk a strandon, majd mire visszajöttünk már égett a tűz.
- Halihó – köszöntem, majd leültem Ádám mellé.      
- Szia – köszönt vissza és beleszagolt a levegőbe. – Hmmm…- hajolt hozzám közelebb - Palacsinta szagod van.
- Tök jó – mondtam és arrébbtoltam a fejét.             
- Ugye nincs rá esély, hogy hoztatok nekem is? – kérdezte boci szemekkel.
- De hoztunk neked valamit – feleltem és a mellettem lévő bogyós zsákba markoltam. – Tessék.
- Hmm, bogyók – mondta és közben felnyársalt a tekintetével.
- Jól van, tessék – nyújtottam felé egy fél kiflit.
- Hmm, szeretlek – vigyorgott rám.
- Hmm, én is – feleltem nevetve, de a gyomrom összeszorult.
- Tudom, hogy van még kajád – nyalizott tovább és közben még közelebb húzódott hozzám, úgyhogy pont éreztem az ő illatát.
- De nincs – suttogtam gyengén.
- De van – mondta és a nyakamba fúrta a fejét.
- Jó van – adtam meg magam és felé nyújtottam egy tányért – bogyókkal.
- Fulladj meg – húzódott el gyorsan tőlem. – Amúgy hogy állsz a fogadásunkkal? – kérdezte és közben odaadtam neki a kaját, ami már ehető volt. – Azzal az új gyerekkel eléggé összemelegedtél.
- Hé, adtam kaját. Fogd be – böktem meg a vállát.
- Jól van – mondta, és csendben ette a kajáját.
- Oké Viki te jössz – szólt hozzám Dal.
- Miben? – kérdeztem, és közelebb húzódtam hozzá.
 - Felelsz vagy mersz?
- Jaj ezen már tegnap túl estünk.
- Nah, melyik? – faggatott tovább Dal.
- Felelek.
- Mondd el a titkodat! – vágta szinte azonnal Dal.
- De csak neked – mondtam.
- Oké – tapsikolt Dal, mire odamentem hozzá és leültem.
- Senkinek sem árulhatod el – suttogtam. – Én még nem randiztam. Soha.
- Komolyan? – kérdezte Dal csüggedten. – Csak ennyi. Oh…
- Most már engem is érdekel! – kiáltott fel Jess.
- De nem tudod meg….Bibibíííí…- mondta neki Dal, totál gyerekesen, sőt szerintem még a nyelvét is kinyújtotta.
- Ki fogom szedni belőled – fenyegetett Ádám, mikor visszaültem mellé.
- Nem fogod.
- Azt majd meglátjuk.
- Oké – hagytam rá és hátra dőlten.    
                                                                                                                                    

11 megjegyzés:

  1. Jézusom !!! Annyira jó ! És nagyon gyorsan írtál !!! Erik nagyon jó fej de én még mindig Ádámra szavaznék de Hajni mindent elront .:( Nagyon-nagyon-nagyon jó lett és remélem a következőt is ilyen hamar felteszed!!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    De jó, hogy ilyen hamar hoztad *-* Remélem, hogy a következőt is ilyen gyorsan tudod hozni :)
    És ez a Hajni :@@ Mindent elront.. de nem értem Ádámot, hogy miért van még mindig vele.. És ez az Erik :D már most bírom :DD De mi az, hogy holnap hazamennek?:OO
    Várom a folytatást *-*
    pusziii

    VálaszTörlés
  3. Jó gyors voltál:D. Ez a rész is nagyon jó volt ezt az Eriket meg egyre jobban bírom :P. Siess a következővel is :)))

    VálaszTörlés
  4. Hello . Tök jó , hogy ijen gyors voltál . Kiváncsi vok , hogy mi lessz Erik és Viki között . Ádámot nem értem mmért van még mindig Hajanival... Várom a kovit és remélem ilyen gyors leszel vele is !! :))

    *TT*

    VálaszTörlés
  5. Ígérem, hogy megint gyors leszek^^ Örülök, hogy tetszik :))

    VálaszTörlés
  6. sziaa.:DD
    hűűű máris hoztad.*-*
    Eriket én is bírom és olyan vicces ez a folytonos "de igen! de nem!" dolog. ismerős helyzet.:DDD bár alig volt Ádámos rész, mégis nagyon jó volt.:P (de azért remélem kövibe több lesz, mert hiányérzetem lesz.:$)siess kérlek most is a kövivel, mert ez így nagyon jóóó volt.*-*
    xoxo.

    VálaszTörlés
  7. Megígérem, hogy nem lesz hiányod Ádámban bááár Erikben sem :))

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Mikor tudod hozni a következő részt? :DD
    Előre is köszi a választ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, úgy szerda csütörtökre. Pontosan nem tudom, mivel elkezdődött a suli és nem lesz elég időm. Szóval akkor úgy szerda felé.

      Törlés
    2. Oké, köszi. Már nagyon várom... :D

      Törlés