2012. április 11., szerda

Part 22


Remélem jól telt nektek is a tavaszi szünet / a szerencsésebbeknek még tart is/. Itt van a következő rész, remélem tetszeni fog :))

2010. 07. 05

- Jó éjt – állt fel Jess, majd engem is magával húzott.
- Ezzel még nem fejeztük be – mutatott rám Dal.
- Oké – mondtam és Jess után mentem.
- Mondd el! –szólított fel, mikor már a sátorban voltunk.
- Nem.
- Akkor megint tusolnod kell – mondta Jess, közben pedig a kezével legyezett.
- Oké – feleltem és megint elkezdtem levenni a ruháimat a sátorban.
- Viki te nekem vetkőzöl? – kiáltott fel hangosan megint Jess.
- Igen csakis neked Jess – kiabáltam vissza, mire felvonta szemöldökét. – De tudom, hogy nálad nekem semmi esélyem – hajoltam közelebb hozzá. – Mivel te nem buksz rám – és ezzel kimentem a sátorból a partra, ahol már csak Erik volt.
- Uh – mondta Erik, mikor meglátott.
- Mit, uh? – kérdeztem vissza, és tovább vetkőztem.
- Jess a buzi és nem én – sóhajtotta Erik.
- Mért lenne Jess buzi? – kérdeztem, és lassan belelépkedtem a vízbe, de rájöttem, hogy nem hoztam tusfürdőt. – Nézd Erik, ott van azon a fatörzsön egy tusfürdő. Idehoznád?
- Tessék – dobta fél kézzel felém, majd sikeresen orrba vágott.
- Kösz. Miért is buzi Jess? – kérdeztem megint és közben azon gondolkodtam, hogy le vegyem-e a melltartómat.
- Mert ha nála neked semmi esélyed – mondta és közben nagyon próbált nem engem nézni.
- Aham – morogtam oda neki. Mikor végeztem a fürdéssel óvatosan kisétáltam a partra, ahol Erik még mindig bámult. – Tudsz adni egy törülközőt?
- Igen – dobta felém az övét.
- Kösz – mondtam és magam köré csavartam. – Jess – szólítgattam, de nem reagált és a sátor cipzárjára mg már rátette a lakatot. – Basszus.
- Úgy látszik kint maradtál te is – állapította meg Erik.
- Egyéb remek felfedezés? – kérdeztem és közben próbáltam úgy magamra csavarni a törölközőt, hogy minél kevesebb területet érjenek el a szúnyogok. – Tudsz adni egy pólót?
- Tudni, tudnék.  Na, de akarok-e?
- Jaj, Erik – sóhajtottam, majd fogtam magam és kiborítottam a táskáját és felkaptam belőle egy pólót.
- Hé az a kedvencem – kapott a póló után Erik.
- Nem érdekel – öleltem magamhoz a pólót.
- Kivételt teszek, most az egyszer – enyhült meg.
- Oké – mondtam és végig dőltem a hálózsákján.
- Na, de azt már nem – lökött le a porba.
- Akkor mégis hol aludjak?
- Ööö, a földön? – kérdezte és bebújt a hálózsákba.
- Kösz – mondtam és neki dőltem egy fatörzsnek.
- Senkinek nem mondod el – ült fel Erik.
- Oké – egyeztem gyorsan bele, majd bebújtam mellé a hálózsákba, ami – be kell valljam – elég szűk volt.
- Te vizes vagy – mormolta Erik.
- Te meg nagy – vágtam vissza.
- Jó éjt Szöszi.
- Neked is.

Mikor reggel felkeltem láttam, hogy Erik már fent van.
- Kitúrtál – szólt hozzám.
- Bocs – vetettem oda neki és lassan kimásztam a zsákból.
- Reggelt – jött ki a sátorból Ádám kócos hajjal.
- Hello – köszöntem vissza.
- Te, hogy kerülsz ide? – kérdezte tőlem.
- Ööö, nem tom’ feltűnt-e, de már több mint 2 hete együtt nyaralunk
- Hogy kerülsz ide ki? – javította ki magát Ádám.
- Jess kizárt – feleltem.
- Jah – mondta Ádám és leült mellém. – Hogy állsz a fogadásunkkal?
- Jól és te?
- Remekül.
- Pedig Hajnikával eléggé összemelegedhettek odabent a sátorban.
- Ahogy ti is itt kint a hálózsákban – vágott vissza.
- Hello – köszönt álmatag hangon Dal és ő is leült mellém. – Ma megyünk haza – dőlt rá a vállamra.
- Tudom – sóhajtottam.
Mindenki felébredt, megkajáltunk és el kezdtünk összepakolni.
- Ajándék – nyomott a kezembe egy nagy hátizsákot Rocky.
- Kösz – mondtam és átpasszoltam Dalnak, aki csak ráerősítette egy biciklire. Kemény fél óra alatt mindent összepakoltak, majd indulhattunk is haza… Mármint a nyaralóba.
- Bírni fogod te ezt? – kérdezte Erik.
- Simán lenyomlak biciklizésben – vágtam rá.
- Oké – hagyta rám a dolgot és elkezdett tekerni.
- Várj – tekertem utána és közben leelőztem Hajnit és Ádámot, akik elég érdekes produkciót vezettek elő, mert Hajni még elvileg fájt a bokája, ezért nem tudott tekerni, emiatt Ádám húzta. Mindegy…
- Igen? – fordult felém Erik.
- Azt hiszed, hogy nem tudlak lenyomni bringázásban? – kérdeztem és ezalatt pedig nagyon erősen próbáltam tekerni.
- Nem hiszem, hanem tudom – mosolyodott el.
- Úgy se tudsz – vágtam rá.
- Jó akkor nem tudlak – mondta.
- Ez az. Hallod Dal – fordultam felé. – Bevallotta a kis nyámnyila, hogy simán lenyomom bringázásban.
- Nagyon jó, Szöszi – hagyta rám Dal.
Még 2 órát tekertünk, majd elértük megint a sármezőt.
- Nah, Szöszi menjél – lökött meg Dal.
- Oké megyek – feleltem és lassan elkezdtem tekerni. Olyan lassan tekertem, hogy egyszer csak megállt a bicikli és akár, hogy is próbáltam tovább menni, nem ment. Ez így nem lett volna baj magában, de ekkor elkezdtem dőlni bele a sárba.
- Háh a Szöszi most már nem is az – mutatott rám Ádám.
- Fogd be – morogtam rá és felé nyújtottam a kezemet és ő boldogan felhúzott. – Kösz.
- Mindened sáros lett – állapította meg Dal.
- Ó, na ne – néztem rá bambán, majd lassan felmásztam a biciklimre.
Még tekertünk 1 órát – nagyjából csak a főúton – és már azt hittem, hogy sosem érünk hza, amikor végre ott voltunk. A nyaraló előtt.
- Hello – rohant felém Máté.
- Szia – öleltem meg és nem voltam hajlandó elengedni. – Nem hagyhatsz megint ezekkel.
- Nem is foglak – mormogta a hajamba. – De rohadt sáros vagy.
- Ő Máté, Liz, Dorka, Tomi, Boldi és Balázs – mutatott be mindenkit Dal. – Srácok ez meg itt Erik – mutatott rá.
- Hello – köszönt nekik és már el is vegyült a tömegben.
- Hiányoztál – mondtam Máténak és a vállára hajtottam a fejemet ő meg betolta a biciklimet.
- Te nekem nem igazán – felelte, mire én csak vállba vágtam. Bementem a nyaralóba, ahol óriási káosz volt – főleg a nappaliban, ahol Liz és Tomi ültek gondterhelten.
- Mi a baj? – ültem le melléjük.
- Az esküvő – sóhajtotta Liz.
- Mi van vele?
- Még nyáron szeretnénk, de sajnos nem tudjuk, hogy hol. Olyan hely kéne, ami olcsó, de mégis csendes és romantikus.
- Mondjuk a Balatonon? – nevettem fel. – És egy hajón – röhögtem tovább. Most őszintén: van annál rosszabb, ha valaki így esküszik?
- Hé, ez nem is rossz ötlet – csillant fel Tomi szeme.
- Nekem is tetszik – mosolyodott el Liz.
- Jó vagy Vik – lökte meg a vállamat Tomi.
- Aha – motyogtam és kimentem a konyhába.
- Viki – örült meg nekem Balázs.
- Csak Szöszi – pisszegtem le.
- Jah, akkor Szöszi – örült nekem megint Balázs. Elindultam a fürdőbe, ahol Máté mosott fogat.
- Oh, hirtelen ilyen fontos lett a higénia? – kérdeztem és leültem a kád szélére.
- Mindig is mostam fogat – mondta és közben köpött egyet.
- Oké – feleltem és megint odamentem hozzá, hogy megöleljem.
- Ma jönnek Anyádék – hadarta.
- És ezért mosol fogat?
- Nem, csak Liz és Tomi még e-hónapban akarják megtartani az esküvőjüket és anyukád idejön segíteni nekik.
- Miért pont az én anyám? – kérdeztem meglepetten.
- Talán, mert Anyád esküvő szervező?
- Jah, lehet – hagytam rá. Mire kész lett Máté a fogmosással kimentünk a nappaliba, ahol még mindig Liz és Tomi szervezték az esküvőt.
- Jön Viki anyukája, és ő majd segít nekünk – ölelte át Tomi Lizt.
- Szöszi vagyok mától és nem Viki – pisszegtem oda nekik.
- Oké Szöszi – mondta Tomi és kiment a konyhába én meg ott maradtam Lizzel.
- Szép lesz – néztem rá az asztalra, ahol képek, virágok és meghívók voltak.
- Csak drága – sóhajtott Liz. – Viszont Tomi apja állja az egészet.
- Hogy-hogy? – bukott ki belőlem a kérdés.
- Ügyvéd – csak ennyit mondott Liz s én megértettem.
- Tessék – dobott felém Tomi egy üveg fantát mikor visszajött a konyhából.
- Kösz – feleltem, majd hátra dőltem és néztem, ahogy ezek ketten szervezik az esküvőjüket. Pontosabban Liz szervezte, Tomi meg sörözött.
- Kijössz Szöszi? – jött be hozzánk Jess fél óra múlva.
- Aha, Jessi fiú – mondtam és megfogtam a kezét.
- Elárulom neki a nevedet, ha még egyszer azt mondod, hogy Jessi – fenyegetett Jess.
- Oké, befogom – zártam rövidre a vitát. Kint mindenki az asztalnál ült és ettek valamit.
- Nem Liz csinálta – dobott felém egy dobozt Ádám, de ekkor jött ki Liz és Tomi ezért inkább hozzá tette. – Ami nagy kár…
- Megígérem, hogy többet nem főzök rátok – ígérte Liz és beleült Tomi ölébe. – És még annyit szeretnénk mondani, hogy még két héten belül megtartjuk az esküvőnket.
- De jó – csaptam össze a két kezemet, de nem tudtam sokáig örülni, mert Anyát láttam meg a kis kapuban.
- Jaj kis csillagom – rohant oda hozzám én meg gyorsan felpattantam Jess öléből.
- Szia Anya – nyomtam két puszit gyorsan az arcára.
- Túl sok az idegen – nézett körbe Anya.
- Gyere Anya megmutatom, hogy milyen szép rend van bent – húztam a konyha felé Anyát.
- Nehogy Vikinek hívj – suttogtam neki.
- Oké – hagyta rám ő is. – Nincs is idebent rend. Mindegy – legyintett a és kiment többiekhez. – Jaj képzeljétek rengeteg ötletem van az esküvővel kapcsoltban – mondta és arrébb söpörte a kaját az asztalról, majd rátett egy hatalmas könyvet. – Én ingyen dolgozom, de…- kezdett bele a szokásos szövegébe, én meg csak lefagyva bámultam őt. Ez az én anyám…
- Hello Szöszi – jött be hozzám Erik. – Aranyos az Anyud.
- Tudom – vágtam rá és elkezdtem enni a dobozból a kajámat.
- Mi a neved? – kérdezte századszorra.
- Szöszi.
- És mi az igazai neved?
- Babóca – mondtam nevetve. Mi is kimentünk az erkélyre és hallgattuk, ahogy Anya nagyban magyaráz Tominak és Liznek. Mi csak – kívülállók – egy- két nyögéssel fejeztük ki a részvétünket.
- Ha ennyire nem bírtok magatokkal – kezdett bele Anya, mikor már a fiúk, olyat játszottak, hogy ki tud erősebbet csapni a másik seggére. – Menjetek ki a strandra.
- Oké – üvöltötték a fiúk és berohantak a házba én meg kiálltam a kapuhoz.
- Gyerünk – ragadta meg Ádám a kezemet. – Figyelj, a fogadásunk…
- Még csak 1 napja tart és máris feladnád? – kérdeztem vigyorral az arcomon
- Jól van, na – legyintett Ádám, de közben nem is engem figyelt, hanem Hajnit.
- Feladhatod, csak akkor…
- Nem adom fel – vágott a mondatom közbe. – De Jesst is be kéne venni – mondta, mert látta, hogy Jess is Hajnit stíröli.
- Oké, szólok neki – egyeztem bele és odarohantam Jesshez. – Hé, Rómeó – csaptam a kezére.
- Mi van?
- Nem csókolhatsz meg senkit egy hétig. Belegyeztél – ráztam meg gyorsan a kezét.
- Hé én nem is…
- Háh, ezt bebuktad. És ha vesztesz mindenkinek, elmondom, hogy a tényleg nem buksz rám, vagyis meleg vagy – mondtam és közben előre futottam.
- Nem mered! – mutatott félelmetese felém.
- Ó, dehogynem – nevettem és közben próbáltam gyorsan futni, de ő elkapott.
- Ha megteszed, elmondom mindenkinek a titkodat – fenyegetett és közben a derekamnál fogva szorított magához.
- De nem is tudod a titkomat.
- De kiszedem Dalból – mondta és Dal meg a többiek után rohant, akik már mind megelőztek.
- Dal, Dal – kiabáltam és elé ugrottam.
- Igen? – kérdezte és közben félre lökve engem sétált tovább.
- Senkinek nem mondhatod el – szótagoltam és közben én is az ujjammal fenyegettem.
- Nem is állt szándékomban.
- Oké. Háh – fordultam Jesshez, aki épp a pólóját vette le.
- Majd meglátjuk Szöszi – vigyorgott Jess.
- Oké – vontam meg a vállamat és én is elkezdtem vetkőzni.
- Verseny a vízig – üvöltötte Rocky és elfutott előttem én meg utána sprinteltem. – Úgy is nyerek – mondta, mikor már majdnem a víznél voltunk, de én gyorsan beelőztem és, így ééééén nyertem.
- Háh, na ki fog nyerni? – kérdeztem és közben széttártam a karjaimat.
- Én – felelte a víz alá döntött.
- Ez nem azt jelenti, hogy te fogsz nyerni – mondtam, mikor kijöttem a víz alól.
- Jó – hagyta rám a dolgot. – Mondd el a titkodat – kérte és közben egyre közelebb jött hozzám ő is.
- Nem – mondtam és arrébb toltam a fejét, amit épp hozzám akart dörgölni. – Ez nálam nem jön be.
- Tudom, de jobb, mint Dalhoz dörgölőzni magamat.
- Aha, de ő se fogja elmondani neked.
- Annyira nem is érdekel – mondta és odament Hajnihoz, akik körül már az összes fiú ott lógott.
- A francba – sóhajtotta mellettem valaki. Asszem Dorka volt.
- Mi bajod?
- Csak nézz rájuk – mutatott Ádámra és Hajnira Dorka.
- Mért?
- Mintha egymásnak teremtették volna őket.
- Nem is – vágtam rá.
- Igen, pont ez a baki – fordult felém. – Itt vagy te – mutatott most rám. – Nem vagy, olyan fura, mint Hajni, de te sem vagy tökéletes.
- Hé, ahogy te sem – vágtam gyorsan vissza.
- Tudom.
- Oké – mondtam és odamentem Ádámhoz. Vagyis csak próbáltam, mert igazából ő volt a kötnek a közepén Hajnival, ezért nekem maradt… Erik.
- Na mi a helyzet Szöszi? – kérdezte és tovább bámulta Hajnit.
- Ő miben több, mint én?
- Ki? – kérdezte Erik és körbe nézett.
- Senki – mosolyodtam el. Lehet, hogy ez a barom mégsem akkora seggfej.
- Akkor jól van – mondta és meg akart ölelni, de ekkor vetődött rám Ádám.
- Mi bajod van? – kérdeztem, amikor fuldokolva feljöttem a vízből.
- Azt hittem egy bogár – söpörte le a vállamról az iszapot. – Mindegy. Kijössz? – fogta meg a kezemet.
- Nem – mondtam és el akartam rántani előle a kezemet, de ő nem hagyta. – Hé.
- Figyelj – fordult felém suttogva, mikor kiértünk. - Vége a fogadásnak.
- Nincs.
- De muszáj – mondta és átölelt a fejé meg közelebb tolta.
- Nem – feleltem halkuló hangon.
- De – suttogta és az ajkai már csak pár centire voltak az enyémtől. – Mit tegyek, hogy vége legyen? – kérdezte és közben mélyen a szemembe nézett.
- Semmit.
- De valamit csak tudok – mondta.
- Nem tudsz – válaszoltam és erőt vettem magamon, majd elhúzódtam Ádámtól.
- Megyünk hazaaaaaa – kiáltott oda nekünk Rocky.
- Oké – kiabáltam vissza és odafutottam hozzá. – Menjünk –mondtam, és magamra kaptam a cuccaimat. 
Mire haza értünk a kertben és a házban is rend lett, viszont Anyát nem láttam sehol, ahogy Tomit és Lizt sem. Bementem a házba, ahol meg volt terítve az asztal. Szerintem csak Anya főzhetett, mert nem volt a kajának, olyan furcsa állaga, mint amilyen Liznek szokott sikerülni.
Mivel bent nem volt elég hely, ezért páran kimentünk az erkélyre.
- Hol van Ádám? – kérdezte Hajni fél óra múlva.
- Nem tom’ – vontam meg a vállamat.
- De az előbb még itt volt.
- Nem is kajált velünk – mondta Rocky.
- Sziasztok – jöttek felénk Anyuék.
- Hol voltatok? – kérdeztem, mikor Anya megölelt.
- Megnéztünk pár helyet, ami alkalmas lehet Liz és Tomi esküvőjéhez.
- Király – dőltem vissza a székembe.
- Örülök, hogy találkoztunk holnap is jövök – fogott kezet Anya Lizzel és azzal a Tomival, akit már gyerek kora óta ismer… Kezd bedilizni…
- Nem alszol itt? – kérdeztem és felálltam, hogy elköszönjek tőle.
- Nem megyek haza, de holnap is feljövünk valószínűleg Apáddal. Majd elmehettek horgászni – mondta és átölelt.
- Oké – feleltem és nyomtam két puszit az arcára. Ő meg beszállt a kocsiba és elment.
- Szöszi lehozod a padlásról a gumimatracokat? – kérdezte Rocky.
- Nem, hozd le te – feleltem és le akartam ülni a helyemre, de ő kihúzta alólam a széket. – Oké, hozom – sóhajtottam és elindultam a létra felé. Lassan felmásztam, kinyitottam az ajtót, ami már valamiért ki volt támasztva. Bemásztam a deszkákra és onnan meg négykézlábra, ekkor az ajtó mögöttem csikordult egyet és bezárult. – Hé –másztam vissza, de valamiért nem tudtam kinyitni.
- Ne síkits – mondta valaki a sötétben, mire persze, hogy felsikítottam. – Nyugi – suttogta a hang és megfogta a kezemet.
- Engedj el – húzódtam arrébb.
- Ádám vagyok – mondta megint a hang.
- Persze – feleltem és megint arrébb akartam menni, de a hang tulajdonosa is jött utánam és megragadta a derekamat.
- Nyugodj már le Viki – szólt rám hangosabban Ádám.
- Jah tényleg te vagy – nyugodtam meg és közelebb húzódtam. – Hogy kerülsz ide?
- Eltévedtem – nézett le rám sötéten Ádám, vagyis csak gondolom, hogy sötéten, mert nem láttam semmit.
- Jól van, na – feleltem és elkezdtem ficánkolni. – Most már elengedhetsz.
- Nem akarlak – mondta és ledöntött a padlóra, majd az egész estével rám nehezedett. - Nem akarsz valamit mondani?
- De – vágtam rá. – Nem tudod, hogy hol vannak a gumimatracok?
- Nem, de nem is érdekel. Mást nem akarsz mondani?
- De – mondtam és közelebb hajoltam az arcához. – Még áll a fogadásunk - suttogtam, majd nevetve visszadőltem a padlóra.
- Addig nem megyünk innen, amíg azt nem mondod, hogy már nem áll a fogadás – felelte és megragadta mindkét kezemet,- amikkel eddig a padlót karmolásztam – és a fejem fölé szorította.
- Engedj el – mondtam neki megint.
- Nem – vágta rá makacsul és megint rám nehezedett.
- Hé, te nehéz vagy – tiltakoztam és próbáltam mozogni, de nem sok sikerrel.
- Áll még a fogadás? – kérdezte a fülemhez hajolva.
- Igen – nyögtem ki nagy nehezen.
- Tudod, mire jöttem rá? – suttogta továbbra is a fülembe. – Ha én megcsókollak téged, akkor már nem fog állni a fogadás és vége.
- Nem, mert akkor…- kezdtem bele a mondatba, de nem tudtam befejezni, mert Ádám végre leszállt rólam, de most is magához szorított. – Eressz el.
- Nem – makacskodott, de most már úgy tűnt nem akar megcsókolni.
- De – mondtam és rúgtam egyet, majd elkezdtem arrébb mászni.
- Viki vigyázz ott – nyúlt utánam Ádám és megint elkapott.
- Hé eressz el – szótagoltam neki, de ő megint csak szorított.
- Oké – sóhajtotta és elengedte a derekamat, de most az arcomat szorította a kezei közé.
- Ne – mondtam és megpróbáltam rázni a fejemet, de nem sikerült, mert ő még mindig szorította az arcomat.
- Tudom, hogy te is akarod – suttogta pár centire az arcomtól.
- Nem – tiltakoztam erőtlenül.
- De – mondta és még közelebb hajolt hozzám.

*                  *                 *

19 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett *-* És Hajnit még mindig utálom:D
    De legalább volt egy is Viki & Ádám áhh *-* De most már Ádám eldönthetné, hogy mit akar..mert már nagyon idegesít, hogy egyszer Hajni máskor meg Viki..
    Nem is tudom mit írjak még :D Kíváncsi vagyok, hogy miért akarja azt Ádám, hogy vége legyen a fogadásnak :OO Remélem ki fog derülni :)
    És amikor Rocky szólt, hogy hozzon matracot akkor már tudtam, hogy na nem véletlenül küldi fel őt :D
    siess a következővel mert már most olvasni akarom tovább *-* :P
    pusziii

    VálaszTörlés
  2. Szia ! nagyon jo lett . Bar lehetnek Viki helyében !es mint ahogy elottem is mondtak kiv vok mert akarja Adam a fogadás veget!! Jo bolt a padlásos fejit ! és Adam is dönthetne , hogy ki legyen !!Remélem hamar lessz a kovi!! puszi *TT*

    VálaszTörlés
  3. Ígérhetem, hogy hamar lesz kövi^^ Majd ki fog valamikor derülni, hogy miért akarja Ádám a fogadás végét :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó volt, nem okoztál csalódást... megint :D Ez is fordulatos volt mint a többi, és ezt is gyorsan hoztad. Remélem a következővel is gyorsan el tudsz készülni :)
    xoxo

    VálaszTörlés
  5. Ooo, nagyon örülök, hogy nem okoztam csalódást neked és megpróbálok gyorsan elkészülni vele.

    VálaszTörlés
  6. na jó... te most direkt kínzol minket??:D ilyen véget.Oo ilyen fejit.:DDDD hatalmasan-nagyon jó volt.*-* mint mindig.:P
    és megint... még mindig... Ádám viselkedése egyre felháborítóbb, nem gondolod??:D de attól még imádom, ez természetes. mert ő ÁDÁM.:DDDDDDD bár azért kiborít, mikor Hajnizik... de megbocsátható, ha végül Vikit válassza.:P
    siess a kövivel kérleek.*-*
    xoxo.

    VálaszTörlés
  7. hogy milyen egy kis erőszaktevő lett ez az Ádám! khm.. de tényleg. XDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyűlölni az Ádámot még így sem lehet *.*... habár, amikor a kis Hajnikával romantikázik néha úgy megverném XD. Mind1 később talán megjön az esze és a Vikit választja :)

      Törlés
  8. :) Igen szándékosan kínozlak titeket... Ádám is kezd megváltozni, de majd lesz jobb fej is.

    VálaszTörlés
  9. kb. mikorra tudod feltenni a következőt?? :))

    VálaszTörlés
  10. Sziaa ! Nagyon jó lett megint és még mindig nem értem az Ádámot ... Erik meg rohadt jó fej és remélem hogy vele is lesz valami...Nagyon várom a következőt úgyhogy siess vele !!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lettiee,
      téged nem Krämmerinnek hívnak? :)))

      Törlés
  11. Kicsi Peace bocs hogy ilyet írok a blogodon de nem neked szól.... Cseszd meg Puding ... Földes ???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Héé!!!! én nem AZT írtam ki te ä-os gyerek!!! genya vagy! nagyon gonosz! :'(( ez az ember a világ csapása!! megkeseríti életem minden egyes percét! <:(((

      Törlés
    2. amúgy mit káromkodsz? fa

      Törlés
    3. nektek mi a bajotok :DD (fa)

      Törlés
  12. tök jó lett, mint mindig :)

    VálaszTörlés