2012. május 20., vasárnap

Part 27


Ez most megint kicsit rövidebb lett, de ígérem,h a következő nagyon hosszú lesz :)

2010. 07. 09

- Szeretlek Viki – suttogta és közelebb hajolt az arcomhoz. – Sőt, imádlak – mondta és olyan közel hajolt hozzám, hogy az ajkaink már súrolták egymást…
…ekkor viszont a pia megtette a hatását és Erik bealudt. Vagyis először csak álmosan pislogott, majd a feje rá, borult és ő is.
- Erik, ébredj – bökdöstem a vállát, de a tovább horkolt. Jajj, de jó ez így – gondoltam és ki akartam Erik alól csúszni, de ő nem engedte.

- Holnap lesz az esküvő, és azt akarod mondani, hogy ez a két barom nem akar eljönni? – üvöltötte Liz gondolom Tominak.
- Ha szerinted csak két barom, akkor mért fontos, hogy eljöjjenek? – kérdezte Tomi nyugodtabb hangon.
- Reggel van? – dörzsölgette a szemét Erik.
- Psszt – mondtam neki és tovább hallgatóztam.
- Ha nem jönnek el, akkor ez van. Attól még lesz esküvő…
- Oké – nyugodott meg Liz. Ezeknek nem a hoteljukban kéne lenniük?
- Mi történt? – kérdezte Erik tőlem és lassan feltápászkodott rólam. 
- Semmi – vontam meg a vállam.
- Huh – kapott az orrához Erik, amikor meglátta az arcát a tükörben. – Mi történt tegnap este?
- Nem emlékszel? – kérdeztem felvont szemöldökkel.
- Nem…
- Semmire?
- ÖÖö, nem – felelte és kiment az ajtón én meg utána.
- Egyátalán semmire?
- Én tényleg nem – mondta értetlenül, majd kivett egy kólát a hűtőből. –Mért mi volt?
- Semmi különös – vágtam rá és leültem az asztalhoz. Ez a barom tényleg nem emlékszik semmire???
- Reggelt’ – jött ki a nappalitól Dal. – Mi a helyzet?
- Semmi – válaszolta Erik és kiment az erkélyre.
- Nem emlékszik semmire – suttogtam Dalnak.
- Miért kéne emlékeznie? Csak nem történt valami?
- Te sem emlékszel?
- Valami verekedés rémlik – vonta meg a vállát Dal.
- Ti mit szívtatok? – kérdeztem rémülten és kimentem a kertbe, ahol Anya, Liz, Tomi és egy csomó vadidegen ember szervezkedett.
- Szia Anya – öleltem meg őt, de ő lerázta a kezemet magáról és tovább magyarázott valakinek.
- …nem ide ne hozzanak semmit. A fogadás a templom után lesz és nem itt, hanem a megbeszélt helyen. Érti? – kérdezte Anya, mire az ijedt pasi, csak vadul bólogatott. – Figyeljetek! – kiáltotta Anya, mire mindenki csendben maradt. – Holnap lesz a szertartás reggel 10-kor. Max. 2 óra lesz, utána pedig átmegyünk anyakönyvvezetőhöz, ezután pedig  a szőlőházba.
- Mibe? – kérdeztem vissza.
- Borosház vagy mi – magyarázkodott tovább Anya. – Nagyon szép hely, aranyom.
- Nekem 8.
- Most pedig a lányok jönnek velem, a fiúk itt maradnak Tomival – jelentette ki Anya és közben vette elő a csörgő telefonját.
- Hova megyünk? – fordultam Lizhez.
- Koszorúslány ruhákat megmutatni nektek.
- Ami milyen?- kérdeztem.
- Csoda szép - vágta rá Liz mosolyogva, majd előhúzott egy képet a ruháról, ami egy vállpánt nélküli, térdig érő, alul buggyos és virágos ruha volt.
- Az – bólogattam és rettegtem attól, hogy ezt kell, majd felvennem. De hát a mennyasszonyért bármit…
- Indulás van fiúk, lányok – tapsolt Anya kettőt, mire mindenki beözönlött a kocsikba és el is indultunk a ruhapróbára.
- Itt vagyunk – mondta Liz úgy fél óra múlva. Kiszálltunk a kocsiból és bementünk a ruhaszalonba.
- Örülök, hogy újra látom – mosolygott az eladós nő Anyára.
- Én is – vágta rá Anya, majd a kezünkbe nyomott egy-egy ruhát és betessékelt minket az öltözőkbe. – Viki vágj már vidámabb arcot – szólt rám Anya, mikor kijöttem a fülkéből, mire az arcomon megjelent a vigyor, ami ott is maradt a nap végéig.
- Uramisten – kapott Anya az arcához, mikor meglátta Lizt az ő ruhájában, ami fehér volt, habos és vállpánt nélküli, vagyis olyan, mint minden menyasszony ruha. – Gyönyörű vagy – mondta Anya és esküszöm könny szökött a szemébe. Pfff…
Még vagy 2 óráig ott voltunk a boltban- én sem értem, hogy pontosan miért, majd haza mentünk, ahol a fiuk voltak.
- Csini a ruhád? – kérdezte Dal és közben a seggemre csapott.
- Nagyon - feleltem és viszonoztam a gesztust.
- Akkor jó. Nem akarsz látni engem szmokingban? – érdeklődött furcsa vigyorral az arcán.
- Remélem már felpróbáltátok az öltönyöket – kiáltott Anya Tominak, aki egy bánatos arc kifejezéssel beballagott a nappaliba, ahol a szmokingok voltak és az összes fiú.
- Majom ruha? – kérdezte bosszúsan Boldi.
- Ez van – vonta meg a vállát Jess és el kezdte levenni a pólóját, majd felvont szemöldökkel rám nézett. – Maradsz?
- Igen – feleltem, leültem a kanapéra és néztem, ahogy a fiúk veszik le a pólójukat, majd fel az inget, a szmokingot és a hozzávaló gatyát. Kemény 15 perc alatt minden fiú kész volt.
- Megkötöd? – fordult felém Jess a nyakkendőjével.
- Jah – mondtam és becsomóztam neki. – Most mi van? – kérdeztem, mikor felröhögött meglátva a becsomózott a nyakkendőt.
- Nem tudsz nyakkendőt kötni? – kérdezte nevetve Jess.
- Hát megkötni megtudom – vontam meg a vállam
- Mindegy – legyintett Jess és kiment megkérni valaki mást, hogy kösse meg neki a nyakkendőt.
- Irtó béna vagy– jegyezte meg Máté és leült mellém óvatosan a pingvin jelmezében.
- Nem is, csak nem tudok nyakkendőt kötni. Ez még nem ok a bénaságra. Te tudsz?
- Nem…
- Akkor béna vagy – feleltem vigyorogva. – Hogy állsz Barbival?
- Stabilan – mondta nevetve. – Nem akar lekopni.
- Mert szer…
- Ki ne mondd – fogta be a számat a kezével Máté. – Nem szerelmes belém, csak kell neki egy pasi.
- Jah – feleltem, mert Máté már elengedte a számat. – Akkor szakíts vele.
- Nem lehet, mivel nekem is kell egy csaj…
- Akkor legyél Barbival!
- De vele nem akarok – mondta Máté.
- Akkor szerezz egy másik csajt.
- Lenne is egy csaj… - kezdte Máté.
- Csak?
- Csak hát ezzel a csajjal már többször is kiszúrtam…
- Nem fogok megint veled járni! – kiáltottam, mikor leesett, hogy miről beszél.
- Ádám miatt? – kérdezte szomorúan.
- Mi köze ehhez Ádámnak?
- Szerelmes vagy belé – vonta meg a vállát Máté, mire lefagytam.
- Miből gondolod?
- Túl régóta ismerlek.
- Az meg lehet – feleltem mosolyogva. – Nem akarsz átöltözni?
- De – mondta és felállt. – Nem akarsz elfordulni?
- Nem – vágtam rá és megint végig néztem, ahogy ő öltözik. Mikor végzett megcsörrent a telóm és felvettem. – Hallo?!
- Cső, Rocky vagyok – szólt bele a telóba Rocky.
- Szia – szóltam bele nyugodtan.
- Adod Tomit? – kérdezte.
- Jah – feleltem és felkiáltottam: Tomiiii telefon!!!
- Megyek – mondta és elvette tőlem a telómat. – Cső…
- Irány aaaaaaa strand – kiáltott fel Jess és a karomnál fogva az ajtó felé rángatott. De mgeálltunk, hogy megvárjuk a többieket.
- Szia Viki –köszönt valaki a hátam mögül.
- Hello – köszöntem vissza Petinek.
- Hova mentek?
- Strandra – mondtam és Peti mögé néztem, ahol Attila állt, így hát odaintettem neki. Majd hirtelen ötlettől vezérelve kimondtam: - Nincs kedvetek velünk jönni?
- De – vágta rá Peti, így hát ők is jöttek velünk.
- Mi van Hajniban, ami bennem nincs? – gondolkodtam hangosan.
- Minden – felelte Jess egyszerűen, mire vállba vágtam.
- Te haver vagy, ő meg lover –lépett mellém Dal. – Vágod csajszi?
- Már megint megtaláltad az egyik IM- emet?
- Lehet – vonta meg a vállát Dal. – Tényleg cukik a zöld szemű fiúk?
- A kékek cukibbak – feleltem nevetve.
- Ismerek valakit, akinek kék színű szeme van…
- Én is – mosolyogtam Dalra.
- Akit én ismerek, abba bel van zúgva totálisan egy gyönyörű –bár nagyon makacs csaj, aki imád pasizni, jó fej és nem tud énekelni.
- Jó arcnak tűnik, szívesen megismerném – nevettem fel.
- De sajnos ezt a csajt a 30-as pasik vonzzák…
- Az csak egyszeri alkalom volt – háborodtam fel, mert tudtam, hogy rólam van szó.
- Akkor is nagyon ciki volt. Ádám idegesen járkált fel-alá a házban és szidta Lizt, hogy hogy tudott elengedni téged egy vadidegennel. Mondjuk én is megértem, hisz nem is ismerted a pasit… - magyarázott Dal, de a végére már nem igazán figyeltem. Ádám aggódott miattam. Uramisten!!! Azt hitte, hogy valami bajom esik… OMG!!! Figyelt rám…
- Bekensz? – dobtam Jess felé a naptejet.
- Majd én – kapta el Attila.
- Köszi – mondtam és levettem a ruháimat.
- Ádám nagyon bír téged – kezdte Attila is…
- Tudom, én is bírom őt – feleltem, majd összerázkódtam, mert hideg volt a keze.
- Hajnnak van pasija? –váltott gyorsan témát Attila.
- Igen – vágtam rá gonoszul. – Ádámmal jár, asszem.
- Komolyan? – kerekedett el Attila szeme.
- Halálosan…
- Ádám Hajnival jár?? Na, ne. De nekem azt mondta, hogy te jössz be neki – mondta Attila, majd a szája elé kapta a kezét. – Ezt nem halottad.
- Bejövök neki? – kérdeztem és felpattantam a földről. – Bejövök Ádámnak?
- Nem – motyogta Attila.
- De előbb azt mondtad, hogy…
- Igazából, csak bejöttél neki – magyarázta Attila. – Azt mondta, hogy az első naptól beléd volt zúgva, de te meg Mátéval- vagy kivel jártál.
- Igen, de ő meg Barbival járt…
- Ádám BArbival, hogy járt volna? Hisz ők…
- Jöttök már – szakította félbe Jess Attilát és megragadta a kezemet. – Muszáj ezt a szerencsétlent is felszedned?
- Kac-kac – böktem hasba, mire finoman visszabökött.

2 órát voltunk a strandon, mikor visszaértünk, elköszöntünk Attiláéktól és bementünk a házunkba, ahol senkise volt.
- Olyan rég játszottunk svindlit – mondta Máté és a kártyát az asztalra dobta.
- Jó játszunk – vontam meg a vállam és mindenkinek osztottam.
 - Na mondjad a titkot – lökte meg Dal vállát Erik, mikor Dal vesztett.
- Kérdezzetek valamit.
- Mikor csókolóztál életedben először?
- 10 évesen – felelte Dal nevetve. – Annának hívták, ő volt a nagy szerelmem akkoriban. Huh, azóta nem hallottam róla.
- Ez szar kérdés volt – vágta rá Erik.
- Tudtál volna jobbat? – vágtam neki vissza.
- Igen – válaszolta Erik. – És tőled meg is kérdezem – mondta, mikor felszedtem kb. a fél paklit.
- Kérdezz!
- Szereted Ádámot? – kérdezte, mire síri csend lett. Mindenki figyelt a válaszomra, amit még én magam sem tudtam.
- Igen, szeretem – mondtam, majd sóhajtva folytattam: - De csak, mint egy havert. 
- Oké, mehet tovább – szólalt meg Máté.
- Mindjárt jövök – szólaltam meg halkan és kimentem a kertünkbe.
- Hahó, ki vagy? – kiáltotta valaki a szomszédból.
- Viki – feleltem Attilának.
- Szia, Viki – mosolygott rám a sötétben.
- Valamit el kezdtél mondani a strandon, csak nem fejeztél be…
- Jah, hogy Ádám meg Barbi nem járhatnak…
- Igen – mondtam és közelebb léptem a kerítéshez, ahol Attila nyújtózott át. – Miért nem járhatnak?
- Mert az undorító…
- Mért?
- Te nem tudtad? – kérdezte meglepetten.
- De mit?
- Ádám és Barbi…testvérek.

23 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hűhaa.Ez a rész nagyon jó lett!!!Remélem hamar lesz folytatás... :)

    VálaszTörlés
  2. Ó te jó ég ez volt ám a meglepi :D testvérek???!!! Ez nagyon durva o.O . az Ádám meg szereti a Vikit... Végre rendesen kiderült :)... Mondjuk ezt tudtuk :P... Amúgy én még mindig reménykedek, hogy az Ádam visszajön... ugye visszafog??? :D
    egyébként nagyon jó volt :DD már most várom a kövit :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, h tetszik^^ Ádámmal kapcsolatban semmit nem ígérhetek :) és sietek a kövivel.

      Törlés
  3. Őőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő Azta !!!! Hát ez nagyon durva... Akkor csak azért volt az egész Ádám és Barbi ügy , hogy Viki féltékeny legyen ????? :O Am nagyon jó rész lett és végre nyugis volt a végét kivéve :) Siess a következővel !!! Am nagyon értesz ahhoz hogy hogy tedd kiváncsivá az embert !!!

    VálaszTörlés
  4. TESTVÉÉREK???!!! Azta! Ez enyhén szólva sokkoló!
    De ez is, mint a többi, nagyon jó lett!
    Következőő részt, minél hamarabb tedd fel, kérleek!!!!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, h tetszik és igyekszem hamar feltenni :)

      Törlés
    2. Dubhe te vagy az FA??? :))

      Törlés
    3. Igen, én vagyok az! csak új a profilom ;)
      Killerrabbit=Dubhe
      gondoltam h rájössz hogy én vagyok..
      kicsit se egyértelmű! :DD

      Törlés
    4. Ha nem látnám a képed meg a neved akkor is tudnám, hogy te vagy az már csak a szövegkörnyezetből :D 8)

      Törlés
  5. uhh egy kis csattanó így a végére..:D rendesen megleptél.:P
    remélem akiknek ell kell menniük az esküvőre, akik miatt Liz kiakadt, azok Ádámék.:$
    még hogy Viki csak barátként szereti Ádámot hahaaa.:DD
    amúgy remélem köviben felbukkan Ádám, nem érdekel, hogy hogyan, de már nagyon hiányoom van.:DDD
    siess a kövivel.:D
    xoxo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, csak neked csak most megígérem, h felbukkan Ádám valahogy :)

      Törlés
  6. Olyan jó lenne, ha már kész lenne az egész, és elolvashatnám elejétől a végéig. Mindig úgy fejezed be, hogy azt már büntetni kéne! Kövi részt, most!!! :D

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Elképesztő volt ez a rész is mint a többi!! :) Egyszerűen remek, és izgalmas, meg fordulatos. Nagyon TETSZETT! :D
    Ha nem haragszotok szeretnék a figyelmetekbe ajánlani egy blogot, amit az egyik barátnőm ír, és szeretné ha minél több olvasója lenne és azt kéri, hogy akár tetszett akár nem, írjatok véleményt! Az Ő nevében is köszi :)

    VálaszTörlés
  9. Igaz, bocsi azt elfelejtettem :) Itt a link:http://lisaablogja.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  10. lassan irsz haver..

    VálaszTörlés
  11. Mikor lesz fent a következő rész???

    VálaszTörlés
  12. Tettszik ahogy irsz haver elvonási tüneteim azért, még nincsenek de már föl rakhatnál ujabbat és ezt vedd sürgetésnek!!

    VálaszTörlés