2012. május 14., hétfő

Part 26

Most 1 hétig biciklitúrán leszek, de utána hozom az ezután következő részt.
Jó olvasást remélem tetszeni fog ^^



2010. 07. 08

- Új pasi a love sztoridban? – vigyorgott rám Máté.
- Fogd be – csaptam rá a vállára.
- Húúú – mondta Máté és behúzott magával a házba. – Pizzát? – nyújtott felém egy félig rágottat.
- Kösz nem – húztam el a számat.
- Teát?
- Nem.
- Vizet?
- Nem.
- Sört?
- Nem, köszi.
- Éééés, esetleg…
- Nem, köszi semmit – szakítottam félbe. – Mit akarsz tőlem?
- Hogy? – kérdezett vissza és leült velem szemben.
- Csak akarsz valamit, egyébként nem ajánlgatnád a hűtőből a dolgokat.
- Éppenséggel, csak egy apró szívességet, szeretnék kérni tőled.
- És mi lenne az? – kérdeztem.
- Tényleg csak egy apró szívesség – mondta és megfogta a kezeimet. – Vakard le rólam Barbit.
- Mert?
- Rohadt idegesítő ez a gyerek – túrt bele Máté az egyik kezével a hajába. – Nem száll le rólam.
- Mily meglepő…
- De miéééééért?
- Miért nem száll le rólad? – kérdeztem, mire Máté csak bólogatott. – Szeret – mondtam röhögve, mire csak belerúgott a lábamba. – Hééé, neked kéne, hogy fájjon az igazság – nyögtem fel és óvatosan körbe tapogattam a rúgás helyét.
- De én utálom, ezt a kölyköt.
- Barbi nem egy kölyök.
- Jó, gyerek – vonta meg a vállát Máté, amolyan nekem 8 stílusban.
- Idősebb nálad.
- Tudom.
- Hülyébb nálad.
- Ezt tény!
- Szeret téged!
- Fulladj meg – kiabálta Máté és, olyan hevesen állt fel az asztaltól, hogy fellökte a széket.
- Nem fogok, blöö – nyújtottam ki, rá a nyelvem.
- Jössz aludni? – mutatott a hálószobánk felé.
- Oké – mondtam és követtem őt.
- Barbi, pszt kelj fel – lökdöste Máté a barátnőjét ki az ágyunkból.
- Hé, nem látod, hogy alszik? – kérdeztem és lefogtam mindkét kezét.
- De pont az a baj – mondta Máté és kirántotta a kezét a szorításból és el kezdte bökdösni megint Barbit.
- Alszom veled a nappaliba, csak hagyd már aludni szerencsétlent – ragadtam meg megint a karjait és azoknál fogva kezdtem el kihurcolni a szobából.
- Most mért véded ennyire őt? – kérdezte durcisan.
- Mért ne védeném?
- Mert eddig utáltad, és ő volt neked az első számú közellenség.
- De most már nem az – vontam meg a vállam és ledobtam magamat a kanapéra.
- Oké, te tudod – felelte Máté és befeküdt mellém. – Jó éjt.
- Neked is…

- Ááááááááá- sikította Liz, mire Máté felpattant rólam.
- Mi történt? – dörzsölgette álmosan Máté a szemeit. Liz csak leült mellém- vagyis inkább rám- és zihálva kapkodta a levegőt.
- 2 nap múlva esküvőm lesz és itt vannak Tomi meg az én szüleim. Nekünk is velük kellene laknunk most erre az időre és be kéne költöznünk hozzájuk egy szállodába.
- Menjetek csak – mondta Máté, mire hozzá vágtam egy párnát. – Úgy értem, hogy nyugodtan menjetek csak, amíg az esküvőt szervezitek – helyesbített Máté, mire Liz mindjárt jobban lett.
- Oké – mosolyodott el és megölelt minket, majd továbbra is sikítva kifutott Tomihoz.
- Hello, Viki itt van? – nézett be hozzánk, a nappaliba Attila.
- Igen – mondta Máté és rám bökött az ujjával.
- Szia – köszöntem neki és felálltam. – Hát te?
- Csak benéztem, mert erre jártam – vonta meg a vállát. – Peti itt lakik a szomszédban.
- Aha – mondtam és zavartan állam előtte a pizsamámban, kócos hajjal és kialvatlan fejjel. – Reggelit? – kérdeztem és az asztalra mutattam, ami tele volt kajákkal, amit gondolom Anyu csinált.
- Kösz – felelte és leült egy székre.
- Felöltözöm, mindjárt jövök – hadartam és befutottam a szobánkba. Huh, gyorsan magamra kaptam egy pólót meg egy gatyát, összekötöttem a hajam és sok-sok mély levegőt vettem, majd kifújtam. Jajj… Kimentem Attilához, aki épp Erikkel haverkodott meg Dallal.
-… szóval Ádám spanja vagy? Meddig maradsz?  - kérdezte Erik.
- Gyere velem egy kicsit – ragadtam meg a karját és kivonszoltam őt egy szobába és bezártam az ajtót. – Nem kophatnál le róla? – kérdeztem, de Erik nem igazán figyelt rám, mert a villanykapcsolót kereste.
- Én csak beszélgettem vele – vonta meg a vállát és asszem most nem hazudott. Lehet, hogy félre értettem.
- Ja, jó – legyintettem és odaléptem az ajtóhoz, de elállta előlem az utat Erik.
- Viki, ha máskor kettesben akarsz lenni velem, egyszerű, hogyha csak szólsz és elviszlek randizni, mint ma Dorkát fogom – mondta, mire megállt bennem az ütő. Dorka??? Dorka??? Mivel jobb Dorka, mint én?? Dorka?? Az a szőke liba??? Dorka??????
- Öhm az jó –nyögtem ki nagy nehezen.
- Féltékeny vagy? – kérdezte furcsa mosollyal az arcán.
- Nem, dehogy…
- Persze.
- Tényleg nem vagyok az!
- Aha, jó – mondta és elállt az útból. Lenyomtam a kilincset, de az ajtó nem nyílt ki.
- Mit csináltál vele? – kérdeztem és el kezdtem rángatni a kilincset tiszta erőmből.
- Ha rángatod…- kezdet bele a mondatba, de nem tudta befejezni a mondatot, mert kitéptem a kilincset a helyéből.
- Ez is a te hibád – emeltem fel a kezemet, amiben a kiszakított kilincs volt.
- Mért lenne az enyém? – kérdezte és még mindig a villanykapcsolót kereste, de most én is segítettem neki.
- Ha nem mondtál, olyat volna, ami miatt dühös leszek, akkor most nem lennénk vaksötétben.
- Arról én nem tehetek, hogy titokban belém vagy zúgva és besértődsz, azon, hogy mással fogok randizni – mondta és a sötétben nekem jött. – De azt még mindig nem értem, hogy mért rángattál be egy sötét kamrába?
- Psszt – mondtam neki, mert kintről hangok jöttek.
- …na, de Hajnit? – kérdezte Dal valakitől. – Mért pont ő tetszik innen a legjobban?
- Láttad őt a fürdőruhájában? – kérdezett vissza Attila. Puff, Hajninak megint sikerült…
- Mindegy – mondta Dal és megint csend lett.
- Király – suttogtam és rácsaptam a falra.
- Héé – kiáltott fel Erik és visszacsapott rám.
- Én a falra csaptam – háborodtam fel és belerúgtam a lábába. Azt akartam, hogy fájjon neki…Hogy üvöltsön a fájdalomtól...
- Az nem a fal volt, hanem én – felelte lenézően.
- Lehet.
- Mit keresek itt?
- Dal hívott meg, nem én – vontam meg a vállam és lecsúsztam mellé a földre.
- A kamrában…
- Te jöttél utánam.
- Berángattál ide…
- Jó, de…
- Tetszem neked? –kérdezte és éreztem, hogy megmozdul mellettem. Az arcát nem láttam, de éreztem, hogy feltérdelt és engem néz. – Válaszolj!
- Nem – mondtam és megpróbáltam felállni, de rám tenyerelt.
- Szerelmes vagy belém?
- Nem.
- De tetszem?
- Én?
- Én kérdeztem előbb.
- Nem vagy ronda – vontam mg a vállam, de ő még mindig nem szedte le rólam a kezét.
- Te igen.
- Nem is.
- De.
- Te rondább vagy – vágtam vissza és megpróbáltam leszedni magamról a kezét.
- Lehet…
- Engedj el!
- Oké – mondta, de még mindig a hasamon éreztem a kezét.
- Hallottad amit mondtam?
- Igen.
- Akkor engedj el!
- Nem – felelte és leült mellém, de még mindig fogott.
- A rondákat nem fogdossák – vágtam rá sértődötten.
- Tudod mit? – kérdezte dühösen és megint feltérdelt. – Nem vagy ronda. Sőt kifejezetten vonzó vagy, meg vicces és még néha okos is meg talán aranyos. De – emelte fel a hangját, mert érezte, hogy közbe akarok vágni. – hülye is vagy.
- Aha, hülye – nevettem fel, és magamban visszaemlékeztem Mátéval, arra a beszélgetésünkre, amikor azt mondta, hogy hülye vagyok.
- Igen az vagy.
- Te meg…- vágtam közbe, de az ujját a számra tette, így nem tudtam folytatni.
- Most meg elrontod ezt a tökéletes pillanatot.
- Ez több szempontból nem volt tökéletes – szedtem le a kezét a számról.
- Miért?
- Akkor lett volna tökéletes, ha én is beszélek.
- Egoista…
- Fogd be, te is az vagy.
- Na látod összeillünk – nevetett fel Erik, majd amikor észbekapott, hogy mit mondott ledermedt. – Én, csak…
- Szeretsz engem? – kérdeztem és feltérdeltem mellé.
- Én…
- Szeretsz?
- Mondjuk – mondta, mire nekem kellett röhögöm.
- Hogy lehet valakit mondjuk szeretni?
- Hát így – vonta meg a vállát Erik.
- Tudom, hogy színész voltál – bukott ki belőlem.
- Igen, az…Te azt honnan a francból tudod? – kérdeztem és a felpattant a földről. – Végig tudtam, hogy valami nem stimmel veled – mondta és az államnál fogva mozgatni kezdte a fejemet. – Valami lesifotós vagy? Hmm?
- Mi van? – kérdeztem ismét.
- Jaj, tudhattam volna, hogy Dalban nem szabad megbízni.
- Nem vagyok lesifotós – nyögtem ki nagy nehezen miután kezdett derengeni, hogy mire gondolhat. – De te sem vagy annyira híres, hogy egy saját paparazzit fogadjanak melléd.
- Azt hiszed? – kérdezte és közben, körbe-körbe járkált a kis kamránkban. – A Facebookon 30000 követnek.
- Oh, ez remek…
- Többször is megállítanak az utcán…
- Amikor bobozni voltunk, ez nem tűnt fel…
- Belém van zúgva minden lány akivel találkozom…
- Én nem – vontam meg a vállamat.
- Jó, a kivétel erősíti a szabályt.
- Hé, ki van ott? – kiabált be hozzánk valaki. – Nem láttad Vikit?
- Én láttam – kiáltottam vissza.
- Nem láthattad saját magadat, csak ha lenne itt egy tükör – kötött belém Erik.
- De nekem tükör nélkül is megy ez…
- Nem.
- DE!
- Tök mindegy – kiabált be Dal. – Kijöttök?
- Kiengedsz?
- Aha – mondta Dal és 2 perc múlva már kint is voltunk. – Mit csináltatok ti ketten odabent?
- Semmit – vágtuk rá egyszerre, mire Dal felvonta a szemöldökét.
- A többiek elmentek a csúszdaparkba, csak mi hárman maradtunk.
- Király –suttogtam megint.
- Mi csináljunk?? Hmm, édes hármas…
- Hülye – csaptam a vállára, mire csak felröhögtek.
- Sétálljunk? – kérdezte Dal, mire Erik rávágta, hogy jó. Így hát sétáltunk…
- Nézd ott van Ádám – mutatott az utca végére Dal.
- Hol, hol? – kaptam fel fejem.
- Hah, bevetted – vágott hátba Dal. – Akkor most elmondhatjátok, hogy mit csináltatok ti ketten odabent.
- Semmit – feleltük megint egyszerre. – Vagyis Viki belém van zúgva és csak szerelmet vallott nekem bent.
- Nem is!
- De!
- Nem, Dal ne higgy neki!
- Na, Dal kinek hiszel? Nekem, akit kiskorod óta ismersz vagy neki – bökött felém Erik – akit, csak pár napja.
- Senkinek, mindketten barmok vagytok – vonta meg a vállát Dal.
- Nem is – vágtuk rá megint egyszerre.
- Összeilletek…
- Te is meg Hajnika…
- Kapd be – vágta rá.
- Nincs mit…
- De van – felelte Dal. – Megmutassam?
- Nehogy – kaptam el a kezét.
- Mi az? – mutatott Erik a helyi diszkó felé, ahol már voltunk egyszer idén.
- Semmi.
- Menjünk beeeeee – könyörgött Erik és elkezdett arra felé húzni.
- Nem – kaptam el a karom, de nem hagyta magát és tovább vonszolt.
- 3-an – mutatott ránk Erik, majd kaptunk pecsétet a karunkra és beléptünk a parti közepébe. Délben….
- Majd jövök – kiabáltam Daléknak és odamentem a bárpulthoz. – Vizet – mondtam a mixeres srácnak.
- Nocsak, nocsak…Kit látnak szemeim – mondta a fiú.
- Hello – köszöntem neki most már rendesen és leültem a pulthoz.  
- Te vagy az a lány, akit egyfolytában szerelmi bánatok gyötörnek…
- Te vagy az a fiú, aki éjjel- nappal csak felszolgál.
- Az enyém még mindig jobb, mint a tiéd.
- Csak szeretnéd – nevettem fel és elvettem tőle a vizemet.
- Am, hogy állsz?
- Szarul, lelépett a pasi.
- Oh, az szar.
-Az – vontam meg a vállam és Dalék felé néztem, akik épp nagyban flörtöltek pár tizenéves kiscsajjal.
- Új pasik? – nyújtogatta a nyakát a mixer.
- Nem – sóhajtottam. – Amúgy veled mi van? Neked is biztos van szerelmi életed.
- Alap – mondta és kiszedett a zsebéből egy pénztárcát, majd felém mutatta. – A kisfiam – mutatott egy képre.
- Túl sokat ittatok a csajoddal a diplomaosztó után?
- Talált, süllyed – felelte és kiszolgált mellettem 2 részeg pasit.
- Csak 1 van?
- Csak 1?! – horkant fel. – Az 1 is sok.
- Tudom…
- És én jó apa vagyok! – jelentette ki és letörölte a bárpultot.
- Ebben az egyben biztos voltam – mondtam és visszafordultam a táncparkett felé, ahol épp két srác bunyózott.
- Mennem kell – közöltem a mixerrel sápadtan és odafutottam Erikhez, akit épp a biztonsági őt az ingjénél fogva ráncigált ki. – Gyere Dal – intettem neki.
- Még maradok – kiabálta és tovább vonaglott a tizenévesekkel. Kifutottam Erikhez és a zsebemből az arcához szorítottam egy adag zsepit.
- Mekkora barom vagy- szidtam le és elvettem az arca elől a zsepiket, hogy lássam az arcát, ami még mindig vérzett.
- Menjünk – mondta és az arcán a zsepikkel sétáltunk vissza a nyaralóhoz.
- Mossuk le az arcod – húztam a fürdő felé, ő meg nem mert ellenkezni. Leöblítettem az arcát és láttam, hogy annyira nem is nagy a seb. – Jaj, de tudsz te szenvedni – mondtam ő meg lecsúszott a földre. – Maradj úgy – fogtam le a kezét és egy ragtapaszt tettem az arcára.
- Te olyan jó vagy hozzám – mondta és megfogta mindkét kezemet. – Én szeretlek.
- Hah, persze – nevettem fel, de az ő arca rezzenéstelen maradt.
- Szeretlek Viki – suttogta és közelebb hajolt az arcomhoz. – Sőt, imádlak – mondta és olyan közel hajolt hozzám, hogy az ajkaink már súrolták egymást…

19 megjegyzés:

  1. ÚR-IS-TEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aztaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ledöbbentem .... mi volt ez a rész ???? ( nem rossz értelemben ) Nagyon jó volt , de kicsit össze zavarodtam ... Ádám gyere visszaaaaaaaaaa !!!! Erik tök jó fej de szerintem Ádám jobban illik Vikihez ... Nagyon gyorsan tudtad hozni és nagyon jó lett !!! Amikor Erik azt mondta a Vikinek , hogy ronda sírtam a nevetéstől !!! :'D Remélem a következő részben minden "megoldódik" mert elég furcsa vége lett... Siess vele mert nagyon kiváncsivá tettél !
    Tényleg nagyon jó rész lett !!! IMÁDTAM *-*

    VálaszTörlés
  2. Csakúgy, mint az előzőek: FANTASZTIKUS!!! Pár hónapja olvastam Laurell K. Hamilton - Anita Blake, vámpírvadász sorozatát, ott volt annyi pasi még a csajszi életében, mint itt Vikiében (szám szerint a 21. kötetnél már 31 volt, csak megkavarva egy kis természetfelettivel). Na, de a lényeg, ugyanúgy, mint az a sorozatot, ezt a történetet is nagyon bírom, és egyre jobban várom a következő fejezetet!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt még nem olvastam, de most már el kell olvasnom^^ Sietek a kövivel és örülök, h tetszik^^

      Törlés
    2. mint mondtam, rengeteg kötetes, szóval én a helyedben először kikölcsönözném, vagy letölteném az elsőt, mert ha nem tetszik, akkor ne vedd meg potyára... Ha gondolod el tudom neked küldeni őket! Amúgy én speciel az első két könyvet kihagytam és majd csak azután olvastam el, hogy a már megjelentekkel végeztem, mert minden blogon azt olvastam, hogy a 3.-tól indulnak be az események - és.. ez igaz is! :D És nem maradsz le semmiről, mert nagy vonalakban Hamilton mindig mondja a sztori közben, hogy ő így került a képbe, ez azért van, mert... stb. ;) szóval, ha érdekel, akkor írj, és megadom az e-mail címem! :)
      Ja, és sieees! :D

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. rosszul írtam :d
      szóval:
      ha érdekel, add meg az e-mail címed, és átküldöm :)

      Törlés
    5. orsi02.22@gmail.com Köszi :))

      Törlés
  3. Ha minden igaz, kaptál 2 üzit! :)

    VálaszTörlés
  4. sziaa.:DD
    ÁDÁMOT!! komolyan, depressziós leszek, ha nem tér vissza most rögtön.:D bírom Eriket, mert jó arc meg minden, de túlságosan megszerettem Ádámot és erre te kivetted őt a történetből.:/ de attól még tetszett a vége, hogy Erik szerelmet vallott.:D
    siesssss a kövivel.:D
    xoxo.
    u.i.: miért volt a verekedés??:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. MInden előbb-utóbb ki fog derülni :)) Ádám meg még megígérem, h visszatér. :)

      Törlés
  5. Imádooom :DDD *.* Nagyon jó volt ez a fejezet... úgy, mint a többi :P. Húú Eriket is egyre jobban bírom, de még mindig sajnálom, hogy az Ádám elment :( Szegény Viki helyett meg megint a Hajnikát választották -.-' De az Erik tényleg nagyon jó fej :DD
    Siess a kövivel ;)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó ez a fejezet.:D Mikor lesz fent a következő rész mert már nagyon várom...:D

    VálaszTörlés
  7. Elképesztő volt ez a rész is mint a többi!! :) Egyszerűen remek, és izgalmas, meg fordulatos. Nagyon TETSZETT! :D
    Ha nem haragszotok szeretnék a figyelmetekbe ajánlani egy blogot, amit az egyik barátnőm ír, és szeretné ha minél több olvasója lenne és azt kéri, hogy akár tetszett akár nem, írjatok véleményt! Az Ő nevében is köszi :)

    VálaszTörlés
  8. Itt a link:http://lisaablogja.blogspot.com/ Bocsi elfelejtettem :)

    VálaszTörlés