2012. május 10., csütörtök

Part 25

Mindenkinek ajánlom---->http://burlesquestory.blogspot.com/


A vizsga letudva, 4/5 lett… De az, jó jegy- ha azt nézzük, hogy föciből…
Itt az új rész -picit rövidebb, de remélem tetszeni fog.
2010. 07. 07

- Hello – köszönt rám Máté reggel, mikor kimentem a konyhába.
- Szia – köszöntem vissza és leültem mellé. – Mi a helyzet?
- Semmi különös – vonta meg a vállát Máté.
- Reggelt – köszönt oda nekünk Jess, mikor kijött ő is a konyhába egy száll alsógatyában.
- Tegnap ott tartottunk – fordult felém Máté – hogy kicsi korodban…
- A hangsúly, azon van, hogy kicsi…
- Szóval, akkor belém voltál esve – mondta tárgyilagosan Máté. – És most?
- Most mi?
- Most is?
- Ööö, hát – kezdtem bele a mondatomba és én is felé fordultam. – Most per pillanat nem.
- De amikor először megláttál a házunkban engem alsógatyába, totál belém voltál esve, nem?
- Nem – vágtam rá sértetten, majd visszafordultam Jesshez. – Rocky még alszik?
- Nem hiszem – vonta meg a vállát Jess. – Vagy is remélhetőleg nem, mert valószínűleg ő vezet.
- Hova megy? – kérdeztem.
- Te nem is tudtad? – kérdezett vissza Jess.
- Mit?
- Ádám és Rocky ma hajnalban elindultak – közölte Jess, mire kiköptem a piámat.
- Hova? – kérdeztem fuldokolva.
- Haza.
- És miért? – kérdeztem ijedten. – Miért?
- Nem tom’ – vonogatta megint a vállát Jess. – Hívd fel Ádámot, ha annyira érdekel.
- Oké – feleltem dadogva és elővettem a telómat. Megkerestem a névjegyzékbe Ádámot és megnyomtam a hívógombot. Nem kellett sokat várni, kicsöngött, ekkor a nappali felől hallottam hangokat, ezért odamentem és láttam, hogy a kisasztalon csörög Ádám mobilja, ezért letettem.
- Lúzer – jött utánam Jess. – Itt hagyta a telóját – emelte fel az asztalról az említett telefont, ami újra csörgött. – Én értem Viki, hogy nagyon akarsz beszélni Ádámmal, de…
- Nem én hívom, hülye gyerek – kaptam ki a kezéből a telefont. – Hallo?!
- Hello, Rocky vagyok.
- Szemét dög vagy.
- Áh, szia Viki – örült meg Rocky és a háttérből hallottam, hogy Ádám megkérdezi, hogy –Viki az?
- Szemét vagy.
- Beakadt a lemez? – nevetett Rocky. – Ott hagyta Ádám a telóját.
- Na ne…
- Utánunk tudnátok hozni? – kérdezte Rocky, mire én nevettem fel.
- Persze rohanok!
- Mikor tudnánk találkozni veled?
- Soha – vágtam rá és átpasszoltam Jessnek a telefont.
- Tudod hova megyünk? – kérdezte Máté, mikor kimentem a konyhába.
- Hova?
- Bobozni! – kiáltott fel Boldi.
- Király – sóhajtottam.
- Csipked magad – csapott a fenekemre Dal, aki a kinézete alapján hajnalban kelhetett.
- Hé! – csaptam vissza a kezére, majd bementem a szobánkba és felkaptam egy rövidnadrágot meg egy rendes pólót.
- Király Viki is itt van – dobta a kezembe Máté a kulcsokat, így megint én zárhattam, ekkor megcsördült a telefon a zsebemben.
- Hallo – szóltam bele és közben a kiskaput próbáltam bezárni.
- Szia Viki – örült meg nekem Rocky. – Nehogy letegyed!
- Fél percet kapsz.
- Holnap után ott lesz Ádám egyik haverja a közeletekben, és arra szeretnélek kérni, hogy vidd le neki Ádám telóját – kérte Rocky tőlem.
- Mit értesz közel alatt? – kérdeztem és beszálltam Jess mellé a kocsiba.
- Két faluval arrébb, mint ahol most ti vagytok. Vonatra szállsz leviszed a gyereknek a telefont és mehetsz is vissza nyaralni – mondta Rocky és közben valamiért nagyon nyögött. – Hé hagyd már abba Ádám, most én beszélek vele.
- Tényleg, mért nem ő beszél velem? Hisz az ő telója…
- Mert titokban szerelmes beléd és nem akarja bevallani neked – sóhajtott Rocky, mire újabb fájdalmas nyögés hallatszott. – Akkor áll az alku? Avu, Ádám hagyd már abba!
- Majd meggondolom – feleletem és letettem a telefonomat. – Hova megyünk?
- Messze – vonta meg a vállát Máté.
- Nem szedte ki a varrataimat Ádám – kaptam észbe.
- Beviszlek bobozás után a kórházba és ott majd kiszedik.
- Oké – sóhajtottam és visszadőltem a székembe. Két órát utaztunk még, ők hátul dumáltak, én meg elmerültem a gondolataimban… Ádám elment és el sem köszönt tőlem. Rocky is elment és ő sem köszönt…Az egyik legjobb barátom elment és nem is köszönt. Nem mondott semmit nekem se a legjobb barátom, se a szerelmem. Mármint nem a szerelmem. Mert Ádám nekem NEM A SZERELMEM. Csak ő is egy haver volt. De most már rá is mérges vagyok rá. Ha még egyszer…
- Itt vagyunk – szakította félbe a gondolat menetemet Máté. Kiszálltam a kocsiból és odamentem Jesshez.
- Te tudsz vezetni? – kérdeztem tőle.
- Mondjuk – vonta meg a vállát.
- Van jogsid?
- Igen, de miért?
- Holnap letudsz vinni, két faluval odébb?
- Lehet – felelte Jess és átölelt. – Nehogy itt bedepizz nekem, mert elhagyott a Rómeód.
- Rocky nem is volt a Rómeóm – horkantam fel.
- Ki beszélt itt Rockyról? – vigyorgott rám Jess. – Lehet, hogy pasiból vagyok, de azt csak észrevettem, hogy totál odavagy Ádámért.
- Nem is – ráztam meg a fejemet hevesen.
- Oké, nekem 8 – mondta Jess, majd a kezembe nyomott egy kártyát. – Ezzel tudsz bemenni – magyarázta és előre engedett.
- Velem csúszol – ragadta meg a kezemet Erik, majd szószerint betuszkolt egy bobba.  - Szóval itt hagyott velem Ádám – mondta Erik miközben felfelé haladtunk
- Jah, veled meg vagy még 10 emberrel – nevettem fel.
- De az a 10 ember nem fog rád vadászni úgy, mint én fogok.
- Vadászni fogsz? – kérdeztem és neki dőltem. – Sok sikert.
- 1 nap se kell hozzá és csókolózni fogunk mi ketten.
- Aha persze – sóhajtottam és ekkor hirtelen nekimentünk valaminek és felkaptam a fejemet.
- Nyugi csak Dalék – mutatott magunk elé Erik, mert meg kellett itt állni, hogy minden ember külön-külön csússzon.
- Látom – mondtam és hátrébb csúsztam az ülésen.
- Máris közeledsz felém…
- Igen, nagyon – nevettem fel és visszacsúsztam előre. Erik meghúzott mellettem egy kart és elindult a bob. Már kiskoromban egyszer kétszer boboztunk Apával, de az nem volt, ilyen jó. Erik baromi gyorsan tud menni és nem nagyon érdekelte, hogy vagy kilencszer belementünk Dalékba.
- Most a nyárival – rángatott Erik egy másik fajta bobhoz.
- Jó – mondtam és elrántottam a karomat. Felértünk a dombra és beálltunk megint Dalék mögé. Elindultunk és megint nagyon gyorsan mentünk. De most megálltak előttünk Dalék, úgy 20 méterre.
- Meg fogunk halni – takartam el mindkét szememet.
- Max te – nevetett fel Erik. – Ki kell borulnunk!
- Honnan? – kérdeztem, de Erik nem válaszolt, hanem csak úgy egyszerűen elkezdett kidőlni a bob pálya egyik szélére és engem is húzott magával. 1 másodperc múlva már a bob pálya szélén feküdtem rajtam a bobbal és Erikkel.
- Bravo – tapsolt meg minket Dal és Jess, akik végig előttünk mentek és most pont mellettük fetrengtem.
- Kapjátok be – mondtam és felhúztattam magamat velük, akik kiszálltak a bobból, amit Jess a hátára kapott és elkezdett lesétálni vele a pálya végéhez.

- Jól vagy? – kérdezte Erik, mikor már a kocsiban ültünk és mentünk haza felé.
- Nem – feleltem és hátra dőltem az ülésen. – Minek kellett kiborulnunk? – kérdeztem úgy húszadszorra.
- Mert egyébként bele vágódtunk volna Dalékba – sóhajtotta Erik.
- És akkor…?
- Fájt volna nekünk – magyarázta Erik és felhajtott az autópályára.
- Hova megyünk? – kérdeztem, és körbe néztem.
- A nyaralóhoz – vonta meg a vállát Erik.
- És hol vannak a többiek?
- Ők más felé mennek.
- Mért?
- Mert nekik úgy jó.
- De mi akkor mért megyünk erre?
- Mer nekünk meg, így jó.
- De…
- Nincs de – vágott közbe Erik.
- De van, de!
- Nincs.
- De van!
- Nincs.
- De van, hisz épp most mondtuk ki.
- Oké- hagyta rám Erik.
- Jó – sóhajtottam és magamba nagyon reméltem, hogy hamar oda érünk a nyaralóhoz.

- Hé, Viki – bökte meg a vállamat Erik.
- Nem aludtam – kaptam fel a fejemet.
- Persze – nevetett fel Erik. – Szállj ki.
- Oké – mondtam, és lassan kikecmeregtem a kocsiból.
- Vízicsataaaaa – rohant felém Jess egy vödörrel, majd rám öntötte a tartalmát.
- Halott vagy! – futottam utána csurom vizesen és út közben felkaptam egy vízzel teli lufit.
- Tedd azt le – nyúlt érte Jess, de elkaptam előle a karomat, majd azzal a lendülettel hozzá vágtam a lufit. – Na ki is a halott? – kérdezte és felém rohant a megtöltött vödörrel.
- Hát nem én az biztos – mondtam és kicsavartam a kezéből a vödröt, majd ráöntöttem. De mint kiderült nem, csak hanem az egész teraszt felöntöttem.
- Áááááá, Viki – visította Liz és sietve, összekapkodta a meghívókat az asztalról.
- Jess volt – mutattam gyorsan rá.
- Persze – horkant mellettem fel Jess.
- Szia kicsim – köszönt oda nekem az anyám, akiről azt se tudtam, hogy itt van.
- Hello – köszöntem vissza és bementem a hálószobánkba, hogy átöltözzek.
- Szia – szólalt meg mögülem valaki, én meg ott álltam fél meztelenül.
- Erik? – kérdeztem és gyorsan magam elé, kaptam a kezemet.
- Nem, Ádám – nevetett fel Erik. – Öltözködsz?
- Nem épp az AIDS ellenszerét kutatom. Szerinted?
- Háh, szörnyű vagy – mondta és közelebb jött hozzám.
- Odaadod azt a pólót? – mutattam az ágyunkon levő pólóra.
- Vedd el te – vonta meg a vállát és ledobta magát az ágyra, így a póló már mellette volt.
- Add ide!
- Vedd el, ha kell – lengette meg előttem én meg a póló után kaptam, de ő elhúzta.
- Hé, add vissza – böktem meg a hasát, mire összegörnyedt és elejtette a pólót. – Hah, béna vagy!
- Az aki mondja – mondta és lerántott maga mellé a földre, majd a hasamat szorítva ott is tartott.
- Így is te vagy a béna – nevettem fel.
- Csak szeretnéd - felelte és kikapta a kezemből a pólót.
- Kérem – nyújtottam felé a kezemet, de ő megint elkapta előlem. Ekkor kinyílt az ajtó és valaki sikítva rontott be rajta.
- Vészhelyzet van! – kiáltotta Liz és letérdelt mellénk, majd felpattant. – Uramisten!! Uramisten!! – fogta a fejét és körbe- körbe mászkált.
- Mi a baj? – kérdeztem és megpróbáltam lelökni magamról Eriket, de ő csak felmordult és még erősebben szorított.
- Az a hely, amit az esküvőnek néztünk ki mégsem jó. Át akarjuk tenni oda, ahol Tomi szülei esküdtek, de ott csak 3 nap múlvára van hely. Uramisten, uramisten…Most mit tegyek??? – fordult felénk Liz. – Amúgy ti meg mit csináltok? – kérdezte Liz, amikor felfogta, hogy mit lát. Én félmeztelenül fekszem Erik alatt a padlón…
- Épp az esküvődőn agyaltunk, amikor benyitottál – magyarázta Erik.
- Aha biztos – hagyta ránk Liz. – Szóval…- kezdett bele, de nem tudta befejezni, mivel megszólalt Ádám telója a zsebemben.
- Bocs – löktem félre Erik kezét, hogy kivehessem a gatyazsebemből a telót, de ő még mindig szorított. – Hallo?!
- Szia Viki – szólt bele Rocky.
- Szia, bunkó.
- Most ráérsz?
- Mondjuk – vontam meg a vállam és próbáltam kiszabadítani magam Erik karjai közül. – Erik engedj el.
- Jól van te kis huncut – mondta és egy puszit nyomott az arcomra, majd elengedett.
- Erikkel voltál? – kérdezte Rocky, mire a háttérből valaki megkérdezte, hogy „Erikkel????”.
- Igen. Na mit akarsz?
- Tudod merre van a Fenyő utca 3?
- Igen, lehet. Mért?
- Menj oda.
- Dehogy megyek – vágtam rá. – Miért mennék?
- Ott van az Ádámnak egy haverja, aki holnap feljön oda, ahol most mi vagyunk, és jó lenne, ha lehozná ide Ádám telóját.
- Oké – mondtam és kiléptem a kiskapun.
- Köszi Szöszi…
- Fogd be – feleltem és bekanyarodtam a Fenyő utcába. – Itt csak 13-ig vannak a számok.
- Nézd meg Ádám telefonkönyvében a neveket és hívd fel Attilát, ő elmagyarázza, hogy hol van.
- Oké – sóhajtottam és letettem Rockyt. Benyomtam Attila számát , kicsöngött.
- Hé, haver, merre vagy? – szólt bele egy mutáló kamasz fiú hang.
- Hello, Ádám barátnője vagyok.
- Oh, te vagy a szöszi?
- Nem vagyok… - kezdtem bele, a szokásos szövegbe, de inkább csak ráhagytam. –Igen, én.
- Jah, és nálad van a telója?
- Igen, mert egyébként nem tudtalak volna felhívni téged.
- Oh, basszus tényleg.
- Hol vagy? – kérdeztem és tovább mentem az utcán.
- Integetek neked kb. 4 méterről – mondta és letette a telefont. – Hello, Attila vagyok – szólalt meg a velem szembe álló fiú. Huh, hogy lehet, hogy Ádáméknak, csak helyes pasi ismerősei vannak? Attila egy fekete hajú és szemű totál helyes pasi volt.
- Viki, tessék – nyomtam a kezébe a mobilt, mire elmosolyodott.
- Bejössz? – mutatott a nyaralójukra, ahol velem egykorúak ültek a kertben.
- Oké – vontam meg a vállam és követtem őt.
- Emberek ő itt Viki, Viki ők itt az emberek.
- Hello emberek – mondtam és leültem Attila mellé egy székre.
- Cső, Peti – nyújtotta felém a kezét az egyik srác. – Merre van a nyaralótok?
- Szilvafa utca.
- Ah, a mi nyaralónk is arra felé van.
- Az jó – feleltem és inkább, arra figyeltem, hogy miről beszélgetnek Attiláék.
- Nekem sajnos mennem kell – álltam fel,úgy 2 óra múlva.
- Haza kísérlek – állt fel velem együtt Attila.
- Köszi – mosolyogtam rá és kiléptünk a kiskapun. – Jó fejek a haverjaid.
- Mért én nem vagyok az? – kérdezte vigyorogva.
- De – vágtam rá és lányos zavaromban a  földet bámultam.
- Reméltem is – ölelt át finoman, mire totál elvörösödtem.
- Itt vagyunk – mutattam a nyaralónkra.
- Szép – mondta Attila és búcsúzás kép megveregette a vállamat. – Szia.
- Szia – köszöntem el tőle és néztem a távolodó alakját az utcánkban.

12 megjegyzés:

  1. Gratulálok a vizsgádhoz !!!
    Vééégre úgy vártam már !!! Nagyon jó lett ,de ne menjenek már el az Ádámék ....Am örültem hogy azt gondolta hogy elmegy a legjobb barátja meg a SZERELME....Erik nagyon jó fej ! De még mindig Ádám párti vagyok ! Remélem a következő hosszabb lesz és gyorsabban tudod hozni !!!!!

    VálaszTörlés
  2. Grat a vizsgához, ügyes vagy! :DD
    Jó volt az új fejezet! <3
    Te jó ég! Ahogy most viselkedett még az Attilával is kavarni fog? Már nem is tudom megszámolni a fiúkat, hogy hány tetszett neki, de végül is ez az izgi benne :DD... de még mindig TEAM Ádám :DD

    VálaszTörlés
  3. grat.!
    én örülök hogy az Ádika-dika-dika végre elment. Mondjuk a Rocky az jófej volt... Az Attilára kíváncsi vagyok, az Erik meg... Az Erik az Erik. mondjuk kicsit durva hogy a Viki félmeztelen a srác meg nem engedi el..
    De jóó volt!
    Várom a következőt!
    :DD

    VálaszTörlés
  4. Ígérem, h a következő hosszabb lesz és örülök, h tetszett ez a rész :))

    VálaszTörlés
  5. sziaa.:D
    nagyon jó volt, mint mindig.:D se sokkolt a hír, hogy Ádám elment. mii?!! ugye visszajön??:$ nem hagyhatja el Vikit!!:D az nem lenne fair.:P
    remélem hamar jön a kövi.;)
    xoxo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ígérhetek semmit Ádámmal kapcsolatban, max. annyit, h még lesz róla szó. Örülök, h tetszett:))

      Törlés
  6. Szia. Tegnap találtam rá a blogodra és így két nap alatt elolvastam az összes eddigi fejezetet, és azt kell mondjam, nagyon jó; mind a sztori, mind a stílusod. Több online történetet is olvasok, de a tied már az első rész óta holtversenyben van a nagy kedvencemmel. Ádámot én is sajnáltam, mármint... azt, hogy elment, de én Máténak szurkolok, és Ádámot csak a love triangle miatt szeretném visszakapni a sorozatba! :D Nagyon váron a következő részt!!! :D Csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh, most nagyon meghatottál. Örülök, h tetszik és ma felteszem a kövi részt^^

      Törlés
  7. MIIIIIIIIIIIIIIII????? NEEEEEEEEEEE!!!! Szerelmes vagyok Ádámba, nem mehet el! :DDD És Eriket nem bírom!!! Imádom, ahogy írsz! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ha tovább olvasod lehet, h viszont látod a szerelmed^^

      Törlés