2012. július 5., csütörtök

Mert, én még...

...sose mondtam nektek köszönetet.
...azért, h olyan aranyosak vagytok és mindig írtok kommentet.
...azért, mert mindig abban a minitumban, hogy elolvastátok a fejezetet a kövit követelitek.
...azért, h 17000 felett van az a statisztika.
...azért, hogy nekem nem kell olyat kiírnom, hogy 5 komment és 20 rendszeres olvasó után jön a kövi.
...azért, hogy úgy is érdekel titeket ez a blog, h nem a One Direction-ről szól.
...és legfőképpen azért, mert trátátátáááá  rendszeres olvasóval büszkélkedhet ez a blog.
Köszönöm nektek, hogy olvassátok és örülök, ha tetszik...:)
Kicsi Peace
Jah és: hnap jön a kövi rész^^

10 megjegyzés:

  1. Mi pedig azt köszönjük, hogy rendíthetetlenül írod nekünk a fejezeteket, jó dok drámával, csavarral és humorral. Köszönjük Kicsi Peace! :)

    VálaszTörlés
  2. Már 52 rendszeres olvasó:DD ... Mi pedig nagyon köszönjük, hogy ilyen jókat írsz, és folyamatosan írod a blogot. A blogod egyszerűen FANTASZTIKUS :))minden benne van, amit egy mai fiatal szerethet!!!!!!! :D
    Így tovább Kicsi Peace! Hajrá!!!!
    U.I.: A következő részt meg már alig várom. :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ma reggel vettem észre^^ Este felrakom a következőt.

      Törlés
  3. JAJ de édes!
    Inkább nekünk kéne megköszönni! <33 ^^
    Nagyon nagyon jól írsz és ezt nem lehet nem olvasni!! :)
    Így tovább ne hagyd abba! <3 ;)
    UI: olyannagyoncukivagy ^^ <3

    VálaszTörlés
  4. Annyira jóó vagy!! És én nem lepődök meg azon hogy már 52 rendszeres olvasód van!! Én már kétszer elolvastam azt ami ddig felkerült!! kedvenc blogom... (: sok sikert a továbbikakban!

    VálaszTörlés
  5. Imádom amit írsz, nem neked kéne hálálkodni, hanem nekünk. :))
    Köbö mikor tudod felrakni a részt? <3 :D

    VálaszTörlés
  6. Rettentöen jó amit írsz.Nagyon ügyes vagy :) és nagyon cuki vagy de mi köszönjük hogy megosztod velünk a tehetséged :$ <3 :DD

    VálaszTörlés